کد خبر: ۲۴۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 11
هنر باعث می شود که فرد در هر شغلی در جایگاه خلاقیت قرار بگیرد و بتواند از حداکثر توانایی خود استفاده کند
شفاآنلاین>سلامت>صبری گفت: هنر باعث می شود که فرد در هر شغلی در جایگاه خلاقیت قرار بگیرد و بتواند از حداکثر توانایی خود استفاده کند.

به گزارش شفاآنلاین،کامبیز صبری در حاشیه آیین افتتاجیه نقاشی برای کودکان بیمار که در جم سنتر برگزار شد، در خصوص نقش آشنایی کودکان با هنر و آموزش هنر به کودکان گفت: هنر بر اساس تجربه شکل می گیرد، و استعداد<Talent> نیز به هر میزانی که انسان به صورت ژنتیکی از آن بهره مند باشد، می تواند در رشد  و توسعه فرد موثر واقع شود.

این هنرمند مجسمه ساز افزود: تجربه اصلی ترین عاملی است که کودکان را می تواند برای آینده آماده کند، اگر کودکان با تجربه های هنری مواجه شوند مثلا از زیر یک مرغ تخم بردارد و یا یک گل بکارد و با مواردی که فراتر از ذهن سفید بچه هست روبرو شوند این مسائل در ذهن آنها نقش می بندد و پس از آن به سمت هر موضوعی که می روند بلافاصله از کد هایی که در ذهن خود دارد استفاده می کند.

وی افزود: استفاده از تجربیات قبلی منجر به این می شود تا افراد تصمیمات بهتری را بتوانند بگیرند و فقط آموزش هنر به کودکان بر مبنای این نیست که شغل آینده کودک باشد بلکه نقش تجربه هنری در پرورش فکر و اندیشه کودکان بسیار مهم است.

صبری خاطر نشان کرد: هنر باعث می شود که فرد در هر شغلی در جایگاه خلاقیت قرار بگیرد و بتواند از حداکثر توانایی خود استفاده کند به عنوان مثال در دانشگاه هاروارد وقتی می خواسنتد برای تخصص ویژه چند نفر را بگیرند و وقتی نمره کسانی که پذیرفته شده بودند برابر بود بین لفراد امتحان نقاشی گذاشتند و نفرات برتر با توجه به توانایی نقاشی انتخاب شدند.

این هنرمند مجسمه ساز گفت: مجسمه سازی از هنرهای اصلی است که با آغاز تمدن بشر مورد توجه بوده است و جایگاه مجسمه سازی با توجه به اینکه با ساختن سرو کار دارد باعث می شود تا انسانها توجه ویژه ای به مجسمه سازی داشته باشند.شبستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: