کد خبر: ۲۴۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 11
تمامی این عزیزان در بدو ورود از نظر سندرم‌های عفونی واگیردار مورد ارزیابی قرار گرفته و ۴۵۱۱۸ نفر که شرایط لازم را داشته اند واکسن فلج اطفال را دریافت کرده اند
شفاآنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آخرین عملکرد موکب‌های سلامت میرجاوه و زاهدان در ارائه خدمات به زوار پاکستانی اربعین در سیستان وبلوچستان را تشریح کرد.

به گزارش شفاآنلاین،سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان د از زاهدان، گفت:  عملیات اربعین امسال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ۸ مهر شروع شده است.

او افزود: تا ساعت ۷:۰۰ صبح امروز جمعه  ۶۶۳۴۲ زائر پاکستانی از گذرگاه مرزی میرجاوه وارد کشور شده اند.

او ادامه داد: تمامی این عزیزان در بدو ورود از نظر سندرم‌های عفونی واگیردار مورد ارزیابی قرار گرفته و ۴۵۱۱۸ نفر که شرایط لازم را داشته اند واکسن فلج اطفال را دریافت کرده اند.

هاشمی افزود: در این مدت ۶۶۸۴ نفر ویزیت شده اند، ۹۰۳۹ نفر داروی مورد نیاز را دریافت کرده و ۳۷ نفر ب‌ای تکمیل درمان<treatment> به بیمارستان‌های میرجاوه و زاهدان منتقل شده اند.

او تصریح کرد: ۲۱۰ نفر از زوار ورودی دچار حداقل یکی از سندرم‌های تب دار بودند که علاوه بر خدمات تشخیصی و درمانی مورد نیاز لام خون محیطی برای ۲۳۹ نفر از آنان تهیه شده است.

او گفت: علاوه بر نظارت‌ها و ارائه دستورالعمل‌های بهداشتی به خادمان و زوار، تاکنون ۸۰۷۸ مترمربع از اماکن اسکان زائرین سمپاشی شده و ۳۵ مورد نیز نمونه گیری از مواد غذایی صورت گرفته است.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: