کد خبر: ۲۴۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 08
این ۹ محصول شامل متفورمین هگزال ۵۰۰ و ۱۰۰۰ میلی گرم، وزیکر ۵ و ۱۰ میلی گرم، سیتالوپرام هگزال ۲۰ و ۴۰ میلی گرم، امنیک ۰.۴ میلی گرم، سرترالین هگزال ۵۰ و ۱۰۰ میلی گرم است
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۹ محصول دارویی جدید شرکت بهستان با حضور وزیر بهداشت در شهر صنعتی کاوه ساوه،رونمایی شد.



به گزارش شفا آنلاین:به نقل از  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این ۹ محصول شامل متفورمین هگزال ۵۰۰ و ۱۰۰۰ میلی گرم، وزیکر ۵ و ۱۰ میلی گرم، سیتالوپرام هگزال ۲۰ و ۴۰ میلی گرم، امنیک ۰.۴ میلی گرم، سرترالین هگزال ۵۰ و ۱۰۰ میلی گرم است.

کپسول امنیک برای بهبود علائم مرتبط با هاپیرپلازی خوش خیم پروستات، قرص های وزیکر ۵ و ۱۰ میلی گرم برای برطرف کردن علائم بیماری های تکرر ادرار و بی اختیاری ادرار، قرص متفورمین هگزال ۵۰۰ و ۱۰۰۰ میلی گرم برای کنترل قندخون در بیماران دیابت تیپ ۲، قرص سیتالوپرام هگزال ۲۰ و ۴۰ میلی گرم برای درمان افسردگی و قرص سرترالین هگزال ۵۰ و ۱۰۰ میلی گرم برای درمان افسردگی، اختلال و وسواس اجباری کاربرد دارد.

حدود ۱۱ میلیون یورو صرفه جویی ارزی

شرکت داروسازی بهستان یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ بهفار است که در اردیبهشت ۸۴ ثبت و فعالیت خود را از سال ۸۶ آغاز کرد و در حال حاضر تولیدکننده برخی داروهای گروه پیوند اعضا، اورولوژی، دیابت، ضد حساسیت و اعصاب و روان است
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: