کد خبر: ۲۴۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 07
ورزش بسیار مهم است. اگر غذاهای مورد بحث را بخورید وزن کم می کنید. اضافه کردن ورزش هوازی باعث از بین رفتن چربی شکم می شود
شفاآنلاین>سلامت>برای از بین رفتن چربی شکم معجزه درمانی ، قرص و جراحی کمک نمی کند. چربی شکم در رژیم و ورزش بسیار پاسخگو است. با خوردن غذاهای سالم ، نتایج را خیلی سریع مشاهده خواهید کرد. و بهترین اتفاق این است که ، خودتان در کل احساس بهتری خواهید داشت.

به گزارش شفاآنلاین، پس بهترین راه برای از بین بردن چربی شکم رژیم غذایی سالم همراه با ورزش است.

در اینجا چند راه حل را بیان کرده ایم، با ما در سلام نو همراه باشید

از کربوهیدرات های تصفیه شده خودداری کنید

میوه ها ، حبوبات ، سبزیجات و محصولات شیر کربوهیدرات هستند . همه کربوهیدراتها به یک اندازه ایجاد نمی شوند. برای از بین رفتن چربی شکم باید از کربوهیدراتهای تصفیه شده اجتناب شود.

کربوهیدراتهای تصفیه شده به قند و از قند به چربی شکم تبدیل می شوند. آنها همچنین اشتهای شما را افزایش می دهند. حذف کربوهیدراتهای تصفیه شده منجر به کاهش سریع وزن می شود . محدود کردن کربوهیدرات باعث از بین رفتن چربی شکم می شود.

کربوهیدراتهای تصفیه شده شامل آبجو ، آرد سفید / نان و برنج ، شیرینی ، میان وعده ، ماکارونی،غلات صبحانه است.

غلات مصرف کنید

به جای دانه های تصفیه شده ، کمتر از 50 گرم در روز غلات کامل بخورید . صدها دانه کامل وجود دارد که منبع عالی پروتئین گیاهی هستند.

گندم کامل همیشه یک دانه کامل نیست. برخی از محصولات "گندم کامل" آرد سفید تصفیه شده با رنگ آمیزی مواد غذایی و برخی مواد افزودنی مانند سبوس هستند. لیست مواد تشکیل دهنده آرد گندم را کامل بخوانید.

فیبر ویسکوز بخورید

فیبر ویسکوز یک محلول و یا در آب تولید میکند. این خاصیت فیبرها سبب میگردد  تخلیه معده کند تر صورت گرفته، جذب برخی ریز مغذی ها در روده ها به تاخیر افتاده و سطح کلستروم سروم کاهش یابد

مطالعات نشان می دهد که خوردن 10 تا 14 گرم فیبر محلول در روز باعث کاهش چربی شکم در طی 4 ماه می شود.

فیبر ویسکوز در غذاهایی مانند سبوس جو دوسر ، لوبیا خشک ، آجیل ، جو ، تخم کتان ، پرتقال ، سیب و هویج یافت می شود. یک کاسه بلغور جو دوسر امتحان کنید و تخم کتان را به صبحانه اضافه کنید.

دانه چیا بخورید

اگر به دنبال یک غذای عالی هستید ، تخم های چیا را امتحان کنید . آنها به طور استثنایی دارای ویتامین ها ، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان ها ، فیبر ، پروتئین ، چربی های سالم هستند و یک فیبر چسبناک فوق العاده هستند. دانه های روزانه چیا خود را به صورت خام ، خیس شده در آب میل کنید ، یا به غذاهای جو دوسر ، غلات ، ماست ، سبزیجات یا برنج اضافه کنید.

دو بار در روز حدود 1.5 قاشق غذاخوری میل کنید.

چربی های سالم را انتخاب کنید

همه چربی ها به طور مساوی ایجاد نمی شوند. کاملاً باید میزان مصرف چربی را کاهش دهید . چربی های اشباع شده در گوشت یافت می شوند ، بنابراین گوشت بدون چربی ، بهتر است.

با روغن نارگیل ، آووکادو ، آفتابگردان یا روغن زیتون بپزید اما از آنها در اعتدال استفاده کنید.

ورزش کنید

ورزش بسیار مهم است. اگر غذاهای مورد بحث را بخورید وزن کم می کنید. اضافه کردن ورزش هوازی باعث از بین رفتن چربی شکم می شود.

ادامه ورزش پس از از دست دادن وزن ، آن را ثابت نگه می دارد. در هفته تا 105 دقیقه ورزش هوازی کار کنید. این 15 دقیقه در روز است!

ورزش هوازی شامل فعالیت هایی مانند پیاده روی ، دویدن ، راه رفتن در آب و دوچرخه سواری است.سلام نو 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: