کد خبر: ۲۴۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 05
این رویداد که به صورت تعاملی و آموزش مبتنی بر سناریو صورت می‌گیرد، فرصتی است برای آموختن و تمرین مهارت‌‌های عملی لیدرشیپ ایجاد تغییر در محیط‌های آکادمیک و سازمانی
شفاآنلاين >اجتماعی>رویداد آموزشی یک‌روزهٔ «هنر ايجاد تغيير و رهبري آن» ويژهٔ اعضاي هيات علمي و فارغ‌التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌هاي سراسر کشور، پنجشنبه ۲۵ مهرماه در تالار قريب دانشکده پزشکي تهران و با تدریس دکتر علی جعفریان، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزار مي‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:این رویداد که به صورت تعاملی و آموزش مبتنی بر سناریو صورت می‌گیرد، فرصتی است برای آموختن و تمرین مهارت‌‌های عملی<Practical skills> لیدرشیپ ایجاد تغییر در محیط‌های آکادمیک و سازمانی.

دکتر علی جعفریان، مدرس این رویداد آموزشی، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و فوق‌تخصص جراحی کبد و مجاری صفراوی، بنیانگذار پیوند کبد در دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده‌ و هم‌اکنون به عنوان رئیس بخش پیوند کبد بیمارستان امام خمینی (ره) مشغول به فعالیت است. از تجربه‌های او در حوزهٔ لیدرشیپ می‌توان به ریاست دانشکدهٔ پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد. او هم‌اکنون ریاست دوره‌ای مجمع جهانی سلامت را عهده‌دار است.

این رویداد توسط گروه آموزشی «بازتاب» برگزار می‌شود که با حمایت دانشگاه علوم پزشکی تهران و با هدف توانمندسازی دانشگاهیان به برگزاری رویدادهای آموزشی در حوزهٔ «مهارت‌های مورد نیاز آینده» اقدام می‌کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: