کد خبر: ۲۴۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - 2019September 30
امروز دوشنبه در شروع معاملات هفتگی بازارهای جهان قیمت طلا در حالی افت کرد که نگرانی‌ها در مورد رشد تنش‌های تجاری آمریکا و چین کاهش یافته است
شفا آنلاین>بیمه و بانک>قیمت طلا امروز، دوشنبه در بازارهای جهانی در حالی افت کرد که نگرانی‌ها در مورد رشد تنش‌های تجاری آمریکا و چین کاهش یافته است.

به گزارش شفا آنلاین، امروز دوشنبه در شروع معاملات هفتگی بازارهای جهان قیمت طلا در حالی افت کرد که نگرانی‌ها در مورد رشد تنش‌های تجاری آمریکا و چین کاهش یافته است.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا(اسپات‌گلد)، تا ساعت ۱۰:۳۶ به وقت تهران، با ۰.۲ درصد کاهش، به ۱۴۹۴.۳۰ دلار رسید؛ در حالیکه این شاخص در ابتدای معاملات امروز تا ۱۴۸۶.۶۰ دلار هم پایین آمد که ارزان‌ترین قیمت آن از ۱۸ سپتامبر تا کنون به شمار می‌رود.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم تا ساعت ۱۰:۳۹ به وقت تهران، با ۰.۶۲ درصد افت، به ۱۴۹۷.۵۰ دلار رسید. این شاخص در ابتدای معاملات امروز تا ۱۴۹۳.۳۰ دلار هم افت کرده بود.

وانگ شوون، معاون وزیر تجارت چین، روز یکشنبه گفت: چین امیدوار است پکن و واشنگتن با رفتاری آرام و منطقی، اختلافات تجاری خود را حل‌ و فصل کنند.

از سوی دیگر، بلومبرگ به نقل از یک مقام ارشد خزانه‌داری گزارش داد که آمریکا در حال حاضر در نظر ندارد شرکت‌های چینی را از شاخص‌های سهام آمریکا حذف کند.
برچسب ها: اونس طلا ، قیمت طلا ، سهام
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: