کد خبر: ۲۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 07
شفا آنلاین:مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از احتمال وزش باد شدید در پایتخت تا عصر امروز خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،مهندس احد وظیفه  افزود: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با قرارگرفتن سامانه کم‌فشار دینامیکی بر روی مدیترانه و قرارگرفتن کم‌فشار حرارتی در شرق کشور تا روز سه‌شنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و در مناطق مستعد ریزش تگرگ در شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و به ویژه دامنه‌های البرز پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی این مدت به ویژه یکشنبه و دوشنبه در شمال استان سیستان و بلوچستان منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس آسمان پایتخت طی روزهای یکشنبه و دوشنبه کمی ابری در بعدازظهر با افزایش ابر گاهی وزش باد شدید در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز بدون تغییر نسبت به روز شنبه به 22 و 36 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی با اشاره به پیش‌بینی وزش باد در ساعات بعدازظهر تا روز دوشنبه گفت: وزش باد به صورت مقطعی و کوتاه مدت و در ساعات بعدازظهر با رشد ابرهای همرفتی خواهد بود که بر این اساس پیش‌بینی می‌شود وزش باد در روز شنبه در استان تهران از حوالی ساعت 18 آغاز شود اما در خصوص میزان شدت وزش باد فعلا نمی‌توان اظهارنظری کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: