کد خبر: ۲۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 07
شفاآنلاين -آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی امسال، روزهای 22 و 23 خرداد برگزار می‌شود و داوطلبان باید از ساعت 18 امروز با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت آزمون را دریافت کنند.

خبرگزاری فارس: آغاز توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد پزشکی از ساعت ۱۸ امروز



به گزارش شفاآنلاين، پس از ثبت نهایی اولویتهای انتخابی و قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه فقط به صورت اینترنتی از تاریخ 17 تا21 خرداد با وارد کردن کد رهگیری قابل دریافت و پرینت است.

تعداد 79 هزار و 363 نفر در این دوره از آزمون شرکت کرده اند از این تعداد 58 هزار و 800 نفر زن و 20 هزار و 560 نفر مرد هستند.

این آزمون در 31 مرکز استان و 71 رشته برگزار خواهد شد و داوطلبان پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه می توانند بر اساس نمره علمی، رشته - محل خود را انتخاب کنند.

حدود 3 هزار و 800 نفر در ظرفیت دوره روزانه دانشگاه‌های علوم پزشکی پذیرفته می شوند و با احتساب ظرفیت پذیرش دوره‌های شبانه، مجازی، واحدهای بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی و پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در مجموع 5 هزار نفر در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه های علوم پزشکی پذیرفته خواهند شد.

آزمون کارشناسی ارشد پزشکی امسال، به تفکیک در دو نوبت صبح و عصر پنجشنبه و جمعه 22 و23 خردادماه برگزار می‌شود که آزمونهای نوبت صبح ساعت 9 صبح و نوبت عصر ساعت 15 شروع و به مدت 161 دقیقه ادامه خواهد داشت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: