کد خبر: ۲۴۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 20
با پیشرفت جوامع و توسعه شهرنشینی علاوه بر اینکه تحرک مردم کم شده آلودگی هوا نیز باعث افزایش بیماری هایی از جمله چاقی و اضافه وزن گردیده است
شفا آنلاین>سلامت>اضافه وزن مشکلی است که امروزه بسیاری از افراد را درگیر خود کرده است از کودکان گرفته تا افراد سالخورده همه و همه دارای ۵ تا ۱۰کیلو گرم اضافه وزن می باشند و حتی در بعضی موارد بیشتر.

به گزارش شفا آنلاین:با پیشرفت جوامع و توسعه شهرنشینی علاوه بر اینکه تحرک مردم کم شده آلودگی هوا نیز باعث افزایش بیماری هایی از جمله چاقی و اضافه وزن گردیده است، وجود اکسیژن خالص و تنفس هوای پاک در روستاها و همچنین کارهای سخت کشاورزی و دامداری توسط روستاییان می تواند یکی از علل سلامتی و طول عمر و همچنین دلیل مهمی برای کاهش وزن افراد در روستاها باشد.

اضافه وزن باعث بسیاری بیماری ها از جمله چربی و فشارخون می شود.
یکی از بهترین روش های لاغری تصحیح رژیم غذایی است و به دلیل اینکه اکثر مواد اولیه غذاهای ما به صورت صنعتی و شیمیایی آماده می شوند و نزدیک به ۹۰ درصد غذاهای ما طبیعت سردی دارند این سردی باعث رسوب چربی در بدن و چربی سازی می شود که ما با استفاده از ادویه های گرم می توانیم طبیعت غذاها را رو به گرمی ببریم و این باعث می شود که سوخت و ساز بدن بالا رود و کمک به لاغر شدن و چربی سوزی بدن نماید.

ما در این مقاله سعی بر آن داریم تا شما را با ادویه های مناسب برای چربی سوزی و لاغری آشنا کنیم.

چربی سوزی با هل
هل یکی از ادویه های فوق العاده گرم است که با افزایش گرما در بدن به چربی سوزی کمک کرده، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. در ضمن یادآوری می کنم که زیاده روی در مصرف هل می تواند باعث اسهال و استفراغ و همچنین باعث بروز جوش های ریز روی پوست و یا به عبارتی گرمی، مخصوصا در کودکان گردد. برای فروش عمده هل می توانید به سایت بوبارد مراجعه کنید.

درمان چاقی با دارچین
دارچین شامل مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و فلانوئید است، که از بهترین ادویه ها برای چربی سوزی است.

فلفل قرمز و خاصیت چربی سوزی آن
فلفل کاین یا همان فلفل قرمز به دلیل وجود کاپسیسین در آن به عنوان یک ادویه ی ترموژنیک که باعث بالا بردن دمای بدن می شود و در درمان چاقی شکم و پهلو کمک می نماید و باعث لاغری و کاهش وزن می گردد.لازم به ذکر است: مصرف بیش از حد فلفل کاین منجر به ناراحتی معده، سرگیجه و استفراغ می شود.

لاغری با فلفل سیاه
پیپرین موجود در فلفل سیاه از ساخت و ساز بافت چربی در بدن جلوگیری می کند و با عمل چربی سوزی ، لاغری با فلفل سیاه و کاهش وزن را تجربه خواهید کرد. مصرف بیش از حد فلفل سیاه باعث ایجاد ناراحتی در معده و مشکلات تنفسی می شود.

زیره سبز و لاغری
دانه های کشیده، ریز و سبز رنگ که با نام زیره سبز شناخته شده اند یکی از بهترین ادویه ها ست که کاربرد آن در سم زدایی روده است. مصرف به اندازه زیره سبز باعث منظم شدن دستگاه گوارش از جمله روده می شود و مصرف بیش از حد آن موجب التهاب، اسهال و اسپاسم روده می گردد.

خواص شگفت انگیز زردچوبه در لاغری
کورکومین موجود در زردچوبه چربی سوزی را در بدن تسریع بخشیده و به لاغری و کاهش وزن کمک دو چندان می کند. برای خرید عمده زردچوبه با کیفیت به سایت بوبارد مراجعه فرمایید.
مصرف زردچوبه بیش از اندازه می تواند باعث استفراغ، کاهش فشار خون گردد.

با تخم گشنیز لاغر شوید
یک دانه تخم گشنیز را لابه لای دو دندان خود قرار دهید و ارام دندان هایتان را بهم بفشارید بعد از شکستن این دانه عطر دلنشینی در دهانتان می پیچد این ادویه معطر حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و چربی های سالم است که باعث کاهش نفخ و سم زدایی روده ها می شود و باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و به لاغری و کاهش وزن کمک می کند.

توصیه می شود که از مصرف تخم گشنیز در دوران بارداری یا قبل از جراحی اجتناب کنید. زیرا این ادویه خون را رقیق می کند و در مواقعی باعث سقط در زنان باردار و افزایش خونریزی حین عمل جراحی می شود.

تاثیر سیر در لاغری
محققان برطبق مطالعات و پژوهش های اخیر به این نتیجه رسیده اند که سیر یکی از بهترین گیاهان برای افزایش چربی سوزی به ویژه در شکم و پهلو می باشد. سیر همچنین حاوی مقادیر بالای آلیسین است که باعث کاهش اشتها می شود و با افزایش سوخت و ساز بدن به لاغری و کاهش وزن کمک شایانی می نماید.

برای کمک به لاغری می توانید روزانه یک لیوان آب را به همراه یک حبه سیر له شده و آب نصف یک لیمو ترش تازه مخلوط و میل کنید.

البته در نظر داشته باشید که زیاده روی در مصرف سیر علاوه بر بوی بد دهان باعث تهوع و اسهال می شود.

از دیگر ادویه های گرم بوبارد می توانیم به زنجبیل، خردل، فلفل سفید، آویشن اشاره نماییم که توسط روش نوین و در نهایت پاکیزگی بسته بندی شده و صد در صد خالص خدمت شما عزیزان عرضه می گردد.تدبیر و امید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: