کد خبر: ۲۴۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 20
در این سامانه بخش های مختلفی نظیر صدور پروانه ساختمان، محاسبه عوارض، مصوبات شورای اسلامی روستا و صورت جلسات آنها، حسابداری، بودجه و اعتبارات و نظارت بر پروژه های عمرانی دهیاری ها و همچنین ارزیابی عملکرد آنها به صورت الکترونیکی ایجاد شده است
شفا آنلاین>اجتماعی> مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، از آغاز به کار سامانه جامع دهیاری‌ها <Comprehensive Dehyar System>در ۶ استان به صورت پایلوت با هدف توسعه نظارت بر اقدامات و فعالیت‌های این مراکز خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین:عباس کرکه آبادی  افزود: در این سامانه بخش های مختلفی نظیر صدور پروانه ساختمان، محاسبه عوارض، مصوبات شورای اسلامی روستا و صورت جلسات آنها، حسابداری، بودجه و اعتبارات و نظارت بر پروژه های عمرانی دهیاری ها و همچنین ارزیابی عملکرد آنها به صورت الکترونیکی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در مراحل بعدی اطلاعات و نقشه های GIS دهیاری ها تکمیل و درگاه پرداخت الکترونیکی نیز برای پرداخت عوارض صدور پروانه به این سامانه اضافه می شود.

کرکه آبادی اعلام کرد: در اولین مرحله، این سامانه در ۶ استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، زنجان، قم، قزوین و گیلان به صورت پایلوت آغاز به کار خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با استقرار این سامانه در تمام استان ها و اعمال نظارت لازم بر نحوه هزینه‌کرد بودجه دهیاری ها و خدمات رسانی آنها و فراهم شدن زمینه آگاهی بهتر از وضعیت دهیاری ها و روستاها، برنامه ریزی های دقیقی برای توزیع خدمات و امکانات در مناطق روستایی صورت پذیرد که خود باعث ارتقای مدیریت روستایی و ارائه خدمات بهتر به روستاییان خواهد شد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: