کد خبر: ۲۴۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 14
کارنامه‌ نتایج اولیه‌ آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش‌نشانی روز شنبه مورخ ۲۳ شهریور ماه در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir در دسترس داوطلبان قرار می گیرد
شفاآنلاین>اجتماعی>بر اساس اعلام مرکز آزمون جهاددانشگاهی نتایج اولیه‌ آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش‌نشانی روز شنبه مورخ ۲۳ شهریور ماه  منتشر خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین، بر اساس اعلام مرکز آزمون جهاددانشگاهی نتایج اولیه‌ آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش‌نشانی <Fire Stations>روز شنبه مورخ ۲۳ شهریور ماه  منتشر خواهد شد.

کارنامه‌ نتایج اولیه‌ آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش‌نشانی روز شنبه مورخ ۲۳ شهریور ماه در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir در دسترس داوطلبان قرار می گیرد و داوطلبان با اکد ملی و رهگیری پس از ورود به قسمت پروفایل، می توانند کارنامه‌ی خود را مشاهده کنند.

لازم به ذکر است؛ داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب مندرج در کارنامه‌ی آنان، عبارت «شما برای طی مرحله‌ بررسی مدارک معرفی می‌شوید» درج شده است، می‌توانند با توجه به زمان و مکان درج شده در کارنامه‌ی خود برای تکمیل مدارک مراجعه کنند.

یادآوری می شود، هرگونه پاسخ‌گویی به داوطلبان در خصوص کارنامه‌ آنها صرفا به‌صورت غیرحضوری و از طریق ورود به پروفایل کاربری، در سامانه‌ مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرسwww.hrtc.ir  تا تاریخ ۲۸/۰۶/ ۱۳۹۸  امکانپذیر است و داوطلبان گرامی از تماس تلفنی و مراجعه‌ی حضوری خودداری کنند.yjc
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
0
0
در قسمت پروفایل منظور از کد امنیتی چیه؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: