کد خبر: ۲۴۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 12
سعی کنید یک دفتر یادداشت تهیه کنید و احساسات و افکار و آرزوهای خود را در دفتر یادداشت کنید و از خداوند مهربان هم شُکرگزاری کنید
شفاآنلاین>اجتماعی>شاید در زندگی با افرادی روبرو شده اید که از یکنواختی و روزمرگی زندگی خود ناراحت هستند و برای تغییر و تحولات در زندگی خود نمی دانند چگونه راهی پیدا کنند و از کجا شروع کنند.

به گزارش شفاآنلاین، تحول در زندگی باعث می شود که فرد هدف<Target> داشته باشد و برای رسیدن به هدف خود تلاش کند.

روش های متفاوتی برای متحول کردن زندگی وجود دارد که در این مطلب به برخی از آن ها می پردازیم.

شُکرکردن

همیشه سعی کنید برای نعمت هایی که خداوند مهربان به شما هدیه کرده است شُکرگزاری کنید و برای نداشتن های خود تلاش کنید و به نداشته ها به چشم فرصت نگاه کنید.

شُکرگزاری باعث می شود که نعمت ها و داشته های شما افزایش پیدا کند و برای حفظ داشته ها و رسیدن به نداشته های خود تلاش کنید.

محبت کردن به دیگران

سعی کنید به دیگران بسیار محبت کنید البته این محبت کردن باید به صورت متعادل باشد. این که هر روز تلاش کنید به دیگران محبت کنید و در حق فردی لطف کنید هم خودتان احساس خوبی دریافت خواهید کرد و هم به دیگران احساس خوبی منتقل خواهید کرد. گاهی برخی از افراد به صورت ناشناخته به دیگران محبت می کنند و حتی برای کمک کردن های مالی و حتی معنوی به صورتی که فرد متوجه نشود این کار را انجام می دهند.

سعی کنید دیگران را هم تشویق کنید که به دیگران محبت کنند و در حق دیگران لطف کنند.

تهیه کردن یک دفتر یادداشت

سعی کنید یک دفتر یادداشت تهیه کنید و احساسات و افکار و آرزوهای خود را در دفتر یادداشت کنید و از خداوند مهربان هم شُکرگزاری کنید.

این کار باعث می شود که برای اهداف خود برنامه ریزی کنید و برای رسیدن به آن ها تلاش کنید و به هریک از آن ها رسیدید از خداوند مهربان شُکرگزاری کنید.

انسان باید برای تمام نعمت ها و داشته هایی که خداوند مهربان به او هدیه کرده است از خداوند متعال سپاسگزاری کند به این خاطر که برخی از انسان ها از نعمت ها و داشته های او محروم هستند.

خوشحال بودن و جشن گرفتن برای یک موفقیت به صورت روزانه

سعی کنید هر روز که به یک موفقیت و هدف خود دست پیدا کردید برای آن جشن بگیرید. جشن نه بدان معنا که مهمانی دهید بلکه برای خود و درون خود شادی و انرژی داشته باشید و از موفقیت خود خوشحال شوید و از خداوند مهربان شُکرگزاری کنید.

لیست کردن کارهای مهم خود

یک لیست برای کارها و اهداف خود تهیه کنید و هریک از کارها را که انجام دادید را خط بزنید و سپس به صورت ماهانه یا سالانه بررسی کنید که متوجه خواهید شد چه کارهایی انجام داده آید و یا باید انجام دهید.

خواندن کتاب ها و سخنان الهام بخش بزرگان

باید سعی کنید کتاب ها و سخنان الهام بخش از بزرگان را به طور مرتب بخوانید تا در مسیر اهداف و موفقیت های شما از آن ها استفاده کنید.

استفاده از رنگ ها در زندگی خود

رنگ ها معنی های مختلفی دارند و می توانید از رنگ ها در کارهای مختلف خود استفاده کنید. می توانید در تهیه غذاهای خود از رنگ های مختلف استفاده کنید و لباس هایی با رنگ های مختلف بپوشید.

در آغوش کشیدن اعضای خانواده یا دوستان خود

سعی کنید روزانه اعضای خانواده یا دوستان خود را در آغوش بگیرید. این کار باعث می شود که احساس خوب و امنیت بیشتری داشته باشید.

انجام دادن ورزش مورد علاقه خود

ورزش کردن باعث می شود که فرد نشاط بیشتری داشته باشد و فرد برای انجام کارهای خود احساس بهتری داشته باشد. می توانید هر روز ورزش مورد علاقه خود را انجام دهید.سلام نو 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: