کد خبر: ۲۴۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 12
دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در سال‌ تحصیلی جدید از مهرماه امسال آماده پذیرش دانشجویان جدیدالورود خواهد بود
شفاآنلاین>سلامت>معاون آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از راه‌‌اندازی رشته دندانپزشکی به زودی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، حمیدرضا عادلی بهروز در همدان از راه‌اندازی سامانه فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه اطلاعات نخستین گروه دانشجویان پس از استقلال این دانشکده ثبت می‌شود.

وی بیان کرد: این دانشجویان آبان ماه سال‌جاری فارغ‌التحصیل می‌شوند و از طریق این سامانه به اطلاعات موجود دست خواهند یافت.

معاون آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه امسال علاوه بر سه رشته پرستاری، بهداشت و فوریت‌های پزشکی، چهار رشته جدید در سامانه ثبت می‌شود گفت: در راه‌اندازی این رشته‌ها نهایت تلاش خود را خواهیم داشت.

وی با اشاره به پیگیری راه‌اندازی رشته فناوری اطلاعات سلامت، تغذیه، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط خاطرنشان کرد: در آینده نه چندان دور رشته دندانپزشکی<Dentistry> راه‌اندازی خواهیم کرد.

عادلی با بیان اینکه در حال حاضر 58 دانشجوی دختر و 78 دانشجوی پسر در این دانشکده تحصیل می‌کنند افزود: در رشته بهداشت عمومی 60 دانشجوی دختر و 11 دانشجوی پسر هستند.

وی با اشاره به اینکه در رشته فوریت‌های پزشکی 44 دانشجوی پسر تحصیل می‌کنند گفت: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در سال‌ تحصیلی جدید از مهرماه امسال آماده پذیرش دانشجویان جدیدالورود خواهد بود.فارس 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: