کد خبر: ۲۴۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 10
سازمان نظام پزشکی آموزش‌های تخصصی و عمومی به مردم در زمینه پیشگیری از چاقی و کنترل قند و فشار خون دارد و این گونه برنامه‌ها با کمک جامعه پزشکی و خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامعه سلامت در سراسر کشور انجام می‌شود
شفاآنلاین>سلامت>سلیمی گفت: سازمان نظام پزشکی به صورت دوره‌ای کلاس‌های آموزش تخصصی ویژه پزشکان برگزار می‌کند.

به گزارش شفاآنلاین، علیرضا سلیمی معاون آموزشی  سازمان نظام پزشکی، اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی در زمینه حفظ و ارتقای سواد سلامت<Health> مردم برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد، زیرا این مسئله در زمینه کاهش بروز و شیوع بیماری‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: آموزش همگانی سلامت یکی از برنامه‌های همیشگی سازمان نظام پزشکی است و آموزش‌های عمومی نقش مهمی در پیگیری‌های بیماری‌های غیرواگیر دارد.

او ادامه داد: سازمان نظام پزشکی به صورت دوره‌ای کلاس‌های آموزش تخصصی ویژه پزشکان برگزار می‌کند و این کار در زمینه ارتقای دانش و اطلاعات آنها انجام می‌شود.

سلیمی تاکید کرد: بیماری‌های غیرواگیر قابل پیشگیری است و ارتباط مستقیم با آمار مرگ‌ومیر در دنیا دارد که در این میان کنترل قند، وزن و چاقی<Obesity> یکی از اقداماتی است که به وسیله سازمان نظام پزشکی با همکاری دیگر نهادهای ذیربط انجام می‌شود.

او بیان کرد: سازمان نظام پزشکی آموزش‌های تخصصی و عمومی به مردم در زمینه پیشگیری از چاقی و کنترل قند و فشار خون دارد و این گونه برنامه‌ها با کمک جامعه پزشکی و خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامعه سلامت در سراسر کشور انجام می‌شود.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: