کد خبر: ۲۴۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 01
در تهران روزانه بیش از ۳ هزار مزاحمت تلفنی با اورژانس صورت می‌گیرد
شفا آنلاین>سلامت>رئیس اورژانس کشور از برخورد با مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس خبر داد و گفت: سامانه‌ای برای رصد آمبولانس‌های اورژانس<Emergency ambulances> در حین ماموریت و پس از آن راه اندازی شده است.
 

به گزارش شفا آنلاین:پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور با اشاره به کاهش میزان مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس در سال‌های اخیر، گفت: در رابطه با مزاحمت‌ها با اورژانس شکایت‌هایی انجام شده و خوشبختانه با همکاری قوه قضاییه این موضوع در حال پیگیری است.


وی با تاکید بر اینکه در طی شکایت از مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس، تلفن فرد مزاحم بار‌ها قطع شده است، تصریح کرد: در تهران روزانه بیش از ۳ هزار مزاحمت تلفنی با اورژانس صورت می‌گیرد.

کولیوند با اشاره به همکاری قوه قضاییه با اورژانس برای برخورد با آمبولانس‌هایی که برچسب نداشته و تخلف کرده اند، گفت: در این رابطه نیز قوه قضاییه جلوی تردد این نوع آمبولانس‌ها را گرفته و نظمی به این مهم بخشیده است.


رئیس اورژانس کشور در پایان در پاسخ به این سوال که آیا عبور آمبولانس‌ها از خط ویژه بدون ماموریت صحت دارد یا خیر، افزود: خیر این موضوع صحت ندارد و خوشبختانه با راه اندازی سامانه رصد کامل آمبولانس‌ها از نوع ماموریت آن‌ها تا مسیر‌های انتخابی رصد می‌شود.میزان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: