کد خبر: ۲۴۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - 2019August 24
طرح پایلوت توزیع متادون در داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال انجام است و کلینیک‌های ترک اعتیاد در این منطقه داروی متادون خود را از داروخانه‌ها دریافت می‌کنند
شفا آنلاین>سلامت>برومند با اشاره به همکاری مشترک با ستاد مبارزه با مواد مخدر برای جلوگیری نشت متادون در بازار گفت: طرح پایلوتی برای ساماندهی توزیع این دارو داریم.


به گزارش شفا آنلاین:سعید برومند رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو  اظهار کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر تصمیم گرفته است که متادون از طریق داروخانه‌ها توزیع شود تا به وضعیت توزیع داروی متادون سر و سامان بدهیم و با نشتی این دارو در بازار مواجه نشویم.

رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو بیان کرد: اکنون بحث رهگیری داروی ترک اعتیاد متادون را از تولید به مصرف با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور دنبال می‌کنیم.

طرح پایلوت توزیع متادون در داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

برومند بیان کرد: طرح پایلوت توزیع متادون <Methadone Distribution>در داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال انجام است و کلینیک‌های ترک اعتیاد در این منطقه داروی متادون خود را از داروخانه‌ها دریافت می‌کنند.

رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو اظهار کرد: در طرح توزیع داروی ترک اعتیاد متادون در داروخانه‌ها بیماران و کلینیک‌های ترک اعتیاد با تحویل پوکه، دارو ترک اعتیاد داروی جدید دریافت می‌کنند.

برومند یادآوری کرد: اگر طرح پایلوت موفقیت آمیز باشد آن را به شکل کنونی در سراسر کشور اجرایی می‌کنیم.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: