کد خبر: ۲۴۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 22
این سه مجروح به بیمارستان منتقل شدند و با دستور فرماندهی انتظامی شهرستان و پیگیری مقام قضایی تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده آغاز شد
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>‌فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور گفت: براثر وقوع نزاع دسته جمعی و تیراندازی با اسلحه شکاری در این شهرستان سه نفر مجروح شدند.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین دهقان‌پور با تاکید بر اینکه در این نزاع هیچ‌گونه قتلی رخ نداده، بیان کرد: این نزاع شب گذشته در روستای بشنیج از توابع بخش مرکزی نیشابور رخ داده است. پس از اعلام یک‌فقره نزاع دسته جمعی و تیراندازی در روستای بشنیج به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.

فرماندهی انتظامی نیشابور عنوان کرد: با حضور ماموران کلانتری ۱۲ در محل مشخص شد، ۸ نفر با ۶ دستگاه خودروسواری به علت اختلافات قبلی به وسیله سلاح سرد با یکدیگر درگیر می‎شوند و یکی از طرفین با اسلحه‌شکاری به سمت مغازه‌ای تیراندازی می‎کند که در این تیراندازی ضمن شکستن شیشه مغازه، سه نفر را مجروح<Injured> کرده و از محل متواری می‌شود.

دهقان‌پور افزود: این سه مجروح به بیمارستان منتقل شدند و با دستور فرماندهی انتظامی شهرستان و پیگیری مقام قضایی تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده آغاز شد.

دهقان‌پور بیان کرد: با تلاش پلیس و همکاری شهروندان در کمتر از ۲ ساعت ۳ متهم دیگر این پرونده در یکی از روستاهای دیگر بخش مرکزی(ده شیخ) شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ضمن بازرسی از خانه یکی از متهمان و کشف یک قبضه اسلحه شکاری و فشنگ مربوطه از ۴ دستگاه خودرو متهمان پس از توقیف و بازرسی انواع سلاح سرد کشف شده است. تاکنون ۴ تن از نزاع‌کنندگان دستگیر و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: