کد خبر: ۲۴۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 22
وعده های غذایی سالم مانند سبزیجات ، میوه ها ، آجیل ها ، غلات سبوس دار ، غذاهای دریایی و مرغ را میل کنید و از خوردن گوشت قرمز ، کره ، پنیر ، شیرینی و غذاهای سرخ شده خودداری کنید
شفاآنلاین>سلامت> با گذشت سالها ، میلیاردها دلار برای از بین بردن رمز و راز آلزایمر و تهیه دارو برای جلوگیری یا معالجه آن هزینه شده است. علیرغم تلاشهای پر زحمت بسیاری از محققان در سراسر جهان ، آنها نتوانستند این دارو را پیدا کنند.

به گزارش شفاآنلاین، با گذشت سالها ، میلیاردها دلار برای از بین بردن رمز و راز آلزایمر و تهیه دارو برای جلوگیری یا معالجه آن هزینه شده است. علیرغم تلاشهای پر زحمت بسیاری از محققان در سراسر جهان ، آنها نتوانستند این دارو<medicine> را پیدا کنند.

پنج مطالعه ارائه شده در هفته گذشته در کنفرانس بین المللی جامعه آلزایمر شواهدی مشابه از پیشگیری از بیماری آلزایمر نشان داد ، از جمله:

هفته ای ۱۵۰ دقیقه ورزش کنید.

وعده های غذایی سالم مانند سبزیجات ، میوه ها ، آجیل ها ، غلات سبوس دار ، غذاهای دریایی و مرغ را میل کنید و از خوردن گوشت قرمز ، کره ، پنیر ، شیرینی و غذاهای سرخ شده خودداری کنید.

حداقل دو بار در هفته درگیر فعالیت های تحریک ذهنی شوید.

از سیگار کشیدن خودداری کنید.

در یک مطالعه ، افرادی که از بعضی از این توصیه ها را پیروی کرده اند ، در مقایسه با افرادی که فقط یک مورد را انجام می دادند، خطر ابتلا به آلزایمر ۶۰ درصد کمتر دارند. نتایج در بین زنان و مردان مشابه بود.افکارنیوز
برچسب ها: آلزایمر ، دارو ، سبزیجات ، ورزش ، آجیل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: