کد خبر: ۲۳۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 21
همواره در تلاش هستیم زیرساخت های پیوند عضو را در کشور تسهیل کنیم؛ همچنین بیماران نیازمند به عضو بتوانند از تسهیلات پوششی بیمه ای و دارویی استفاده کنند و از این مهم برخوردار شوند
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همواره در تلاش هستیم تا زیرساخت های پیوند عضو در کشور را تسهیل کنیم.

به گزارش شفاآنلاین ، سعید نمکی عصر امروز در مراسم جشن ۱۰ هزارمین پیوند عضو در شیراز با اشاره به شکوفایی مرکز پیوند اعضای بوعلی سینای شیراز اظهار داشت: به طور قطع در آینده نزدیک شاهد حرکت های بزرگتر و اتفاقات مهمتر در این مرکز خواهیم بود.

وی عنوان کرد: آنچه باعث ایجاد این مجموعه شد، لطف الهی و عشق بود و دکتر ملک حسینی به عنوان پدر پیوند کبد<Liver> ایران با عشق، خدمتگزار مردم است و این حرکت بزرگ، روزهای بهتری را برای این مجموعه رقم می زند.

وزیر بهداشت با اشاره به پیشینه پیوند عضو در شیراز، از تمامی دست اندرکاران، تیم پزشکی و پرستاری به پاس این موفقیت تقدیر کرد و افزود: همواره در تلاش هستیم زیرساخت های پیوند عضو را در کشور تسهیل کنیم؛ همچنین بیماران <patients>نیازمند به عضو بتوانند از تسهیلات پوششی بیمه ای و دارویی استفاده کنند و از این مهم برخوردار شوند.

 وزیر بهداشت صبح امروز همزمان با عید سعید غدیرخم به همراه علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ایرج فاضل رئیس انجمن جراحان کشور، مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت و محمدحسین حیدری مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت وارد شیراز شد.

این سفر یک روزه با زیارت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و دیدار مردمی به مناسبت عید سعید غدیرخم، بازدید از موزه و مرکز اسناد و مطالعات علمی و فرهنگی دکتر نورانی وصال و حضور در جشن ده هزارمین پیوند عضو در شیراز، همراه بود.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: