کد خبر: ۲۳۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 16
کارشناسان علوم پزشکی، نشانه‌هایی مبنی بر تأثیر امواج پارازیت بر روی قلب و به خصوص بیماران و مبتلایان به عارضه قلبی مطرح کرده‌اند، اما این مسئله به طور دقیق ثابت نشده است و این کارشناسان نیز تأثیر پارازیت بر عملکرد قلب را رد نکرده اند
شفاآنلاین>سلامت>رئیس اداره قلب وزارت بهداشت گفت: هرقدر وسایل الکترونیکی و امواج از انسان و به خصوص اعضایی مانند قلب و مغز دور باشد، طول عمر و سلامتی بیشتر خواهد بود.

به گزارش شفاآنلاین، محمد مهدویان، رئیس اداره قلب وزارت بهداشت ، اظهار کرد: بنابر تحقیق و بررسی‌های انجام شده، امواج موبایل بر قلب تأثیرگذار است و ممکن است این عضو به خصوص در افرادی که دچار بیماری‌های قلبی و عروقی بوده یا جراحی قلب انجام داده‌اند با قراردادن موبایل در نزدیکی این ناحیه، دچار مشکلاتی شود.

او ادامه داد: تأثیر امواج موبایل بر روی عملکرد قلب به طور علنی و قطعی ثابت نشده، اما این مسئله از سوی کارشناسان تکذیب هم نشده است.

مهدوی بیان کرد: هرقدر وسایل الکترونیکی و امواج از انسان و به خصوص اعضایی مانند قلب و مغز<the brain> دور باشد، طول عمر و سلامتی بیشتر خواهد بود، اما همه این مسائل به طور قطعی از سوی کارشناسان مطرح نشده است.

رئیس اداره قلب وزارت بهداشت افزود: در زمینه امواج پارازیت، ضد و نقیض‌های زیادی در دنیا ذکر شده و تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام شده است؛ کارشناسان علوم پزشکی، نشانه‌هایی مبنی بر تأثیر امواج پارازیت بر روی قلب و به خصوص بیماران و مبتلایان به عارضه قلبی مطرح کرده‌اند، اما این مسئله به طور دقیق ثابت نشده است و این کارشناسان نیز تأثیر پارازیت بر عملکرد قلب را رد نکرده اند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: