کد خبر: ۲۳۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 16
طبق مصوبه شورای عالی نظام پزشکی در سال ۹۷، دستیاران مشغول به فعالیت فقط ۵ درصد حق عضویت را پرداخت می کنند
شفا آنلاین>سلامت>معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی، از تخفیف ۹۵ درصدی حق عضویت دستیاران پزشکی از سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، خسرو رحمانی در جلسه معاونین سازمان نظام پزشکی، گفت: طبق مصوبه شورای عالی نظام پزشکی در سال ۹۷، دستیاران مشغول به فعالیت فقط ۵ درصد حق عضویت را پرداخت می کنند.

وی با اشاره به تخفیف ۹۵ درصدی حق عضویت افزود: طبق قانون کسی که عضو سازمان نظام پزشکی(Medical System) است باید حق عضویت خود را پرداخت کند و دریافت این ۵ درصد از دستیاران برای سازمان رقم قابل توجهی نیست اما برای اینکه عضویت دستیاران زیر سوال نرود باید نسبت به پرداخت ۵ درصدحق عضویت خود اقدام نمایند.

رحمانی در خصوص نحوه استفاده از تخفیف ۹۵ درصدی حق عضویت، اظهار کرد: دستیاران برای استفاده از این تسهیلات، باید گواهی اشتغال خود را از دانشگاه محل تحصیل اخذ و  به نظام پزشکی محل خدمت خود ارائه کنند.

وی ادامه داد: نظام پزشکی مربوطه گواهی اشتغال به تحصیل دستیاران را  به نظام پزشکی کل کشور ارسال کرده و با همکاری واحدهای داده پردازی و مالی، بدهی قبلی آنها محاسبه و با کسر ۹۵ درصد به استان مربوطه اعلام تا نسبت به پرداخت آن اقدام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی، تصریح کرد: این مصوبه از سال ۹۷ به بعد ابلاغ و اجرایی شده است و به منظور سهولت در انجام امور اداری در نظر است به شورای عالی پیشنهاد داده شود برای دستیاران حق عضویت ثابتی در نظر گرفته شود تا با ارائه گواهی اشتغال بتوانند در نظام پزشکی محل خدمت پرداخت نمایند و مکاتبات اداری حتی المقدور کوتاه شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: