کد خبر: ۲۳۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 16
هر چه دفعات رابطه جنسی یک خانم کمتر باشد احتمال رسیدن او به ارگاسم هم کمتر می‌شود
شفاآنلاین>سلامت جنسی>70 درصد زنان در طول رابطه جنسی ارگاسم را تجربه نمی ‌کنند. چرا؟ این موضوع دلایل جسمی و روانی بسیاری دارد. 

به گزارش شفاآنلاین، اگر شما هم جزئی این گروه از زنان هستید به 10 توصیه زیر عمل کنید:

1- دفعات برقراری رابطه جنسی را افزایش دهید

هر چه دفعات رابطه جنسی یک خانم کمتر باشد احتمال رسیدن او به ارگاسم هم کمتر می‌شود. بافت واژن نیاز به تحریکات مرتب دارد تا بیدار شود. داشتن روابط جنسی مکرر نه تنها باعث لذت بردن زن از رابطه جنسی می‌شود بلکه با بیدار کردن بافت واژن او را قدم به قدم به ارگاسم نزدیک خواهد کرد. توصیه می‌کنیم در هفته حداقل یک یا دو مرتبه رابطه جنسی داشته باشید.

2- دغدغه ‌های ذهنی تان را کم کنید

سینه های کوچکی دارم، ران‌هایم بزرگ است. شکمم برجسته شده است، باسنم صاف است... خودزشت‌انگاری و دغدغه‌های ذهنی جلوی لذت بردن شما را از رابطه جنسی می‌گیرند و مانع رسیدن به ارگاسم هستند. برای اینکه به اوج لذت جنسی برسید خود را زیبا و جذاب بدانید. از مو و ناخن<Nails> خود مراقبت کنید و از کرم مرطوب‌کننده غافل نشوید تا پوستی لطیف داشته باشید. مراقب تغذیه‌تان باشید و کمی ورزش کنید و از آنچه هستید لذت ببرید.

3- از شکست نترسید

ترس از خوب نبودن در رابطه جنسی عامل استرسی است که مانع رسیدن به ارگاسم می‌شود. سه تحقیق انجام گرفته توسط محققان بلژیکی، فرانسوی و آمریکایی نشان داده است اضطراب از خوب نبودن یکی از دلایل عدم رسیدن به ارگاسم است. خود را آرام کنید و دست از ایده‌آل‌طلبی بردارید. سعی کنید در رابطه، خودتان باشید و اضطراب نداشته باشید. اما اگر نتوانستید، در زمانی غیر از رابطه جنسی در مورد این مساله با همسرتان صحبت کنید تا به شما کمک کند.

4- مراقب مصرف داروهای ضد افسردگی باشید

داروهای ضدافسردگی در ارسال پیام لذت به مغز اختلال به وجود می‌آورند و رسیدن به ارگاسم را دشوار می‌ کنند. نیمی از افرادی که تحت درمان با داروهای ضد افسردگی هستند دچار اختلالات جنسی می ‌شوند.

5- آموزش صحیح به فرزندان

آموزش مسائل جنسی به صورت اشتباه به کودک باعث می‌شود در بزرگسالی از رابطه جنسی لذت کامل نبرند. در صورتی که در کودکی مرتبا به شما گفته شده است که باید از دست زدن یا نگاه کردن به آلت جنسی خود شرم کنید و به واسطه این تربیت رابطه جنسی خوبی با همسرتان ندارید به روان‌پزشک مراجعه کنید.

6- طلب نوازش کنید

در رسیدن به ارگاسم تنها زن مقصر نیست بلکه همسر او هم تقصیرکار است. زن برای رسیدن به ارگاسم به پیش ‌زمینه ‌های جنسی، نوازش و بوسه نیاز دارد.

7- بحث نکنید

برای رسیدن به ارگاسم باید با همسرتان دوست باشید و عاشقانه او را کنار خود داشته باشید. بحث و جدل و دعوا موانع سرسختی در مقابل ارگاسم هستند. هر چه بیشتر با هم بحث کنید روابط جنسی و میل جنسی در شما کاهش می‌یابد و متعاقبا دیرتر به ارگاسم خواهید رسید.

8- از ژل‌های آمیزشی استفاده کنید

بیش از یک‌ششم زنان از خشکی واژن هنگام رابطه جنسی رنج می‌برند. خشکی واژن مانع رسیدن زنان به ارگاسم است و مقاربت را دردناک می‌کند. برای پیشگیری می‌توانید از ژل‌های آمیزشی استفاده کنید.

9- عفونت‌ها را درمان کنید

عفونت‌های ناحیه تناسلی می‌تواند مانع لذت بردن زنان از رابطه جنسی شود. هر چه سریع‌تر با مشاهده علائم عفونت با متخصص زنان صحبت کنید تا درمان آغاز شود.

10- زود انزالی را درمان کنید

در صورتی که همسرتان دچار زود انزالی است، نمی‌توانید هرگز به ارگاسم برسید. برای ارگاسم واژینال به 45 دقیقه تا 1 ساعت رابطه جنسی نیاز است. مرد باید یاد بگیرد که چطور ارگاسم خود را کنترل کند و زن نیز بدون اینکه برای رسیدن به ارگاسم تمرکز کند باید حواسش به لذت بردن از رابطه جنسی باشد.نی نی پلاس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: