کد خبر: ۲۳۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 14
سعید نمکی در حکمی علی نوبخت، دبیر هیات مدیره مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران را به عنوان عضو شورای مشورتی دارو و تجهیزات پزشکی کشور منصوب کرد
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی علی نوبخت، دبیر هیات مدیره مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران را به عنوان عضو شورای مشورتی دارو و تجهیزات پزشکی کشور منصوب کرد.

به گزارش شفا آنلاین، سعید نمکی روز چهارشنبه در حکمی خطاب به علی نوبخت نوشت: با توجه به سیاست های جدید مدیریتی در نحوه اداره سازمان غذا و دارو و اعتقاد به نقش تاثیرگذار کلیه ذینفعان و صاحب نظران عرصه دارو و تجهیزات پزشکی در اداره هرچه بهتر امور مربوطه و با توجه به پیشنهاد رئیس مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران و سوابق ارزنده و درخشان حضرت عالی بدینوسیله به عنوان عضو شورای مشورتی دارو و تجهیزات پزشکی کشور منصوب می شوید.

وی ادامه داد: امید است با همدلی، همفکری و هم افزایی هرچه بیشتر و استفاده از تجربیات و نظرات ارزشمند شما بتوانیم با حفظ منافع ملی و پایبندی به حمایت از مردم نیازمند و با لطف بی کران پروردگار از این برهه پیچیده تاریخی نیز سرافراز بگذریم. تقاضا می شود در جلسات ماهیانه شورای مشورتی که با حضور اینجانب با دعوت قبلی تشکیل خواهد شد شخصاً شرکت فرمایید.

علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیر هیات مدیره مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: