کد خبر: ۲۳۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۸ - 2019July 22
نوشیدنی آناناس لیمو و دانه‌های کتان به دلیل آنکه حاوی آنزیم‌ها، ویتامین C و اسید‌های آمینه است که به کاهش وزن و سایز دور کمر کمک می‌کند همچنین عملکرد سیستم گوارش را بهبود می‌بخشد و از تجمع مایعات در شکم جلوگیری می‌کند.
شفاآنلاین>سلامت>به کمک ۴ نوشیدنی طبیعی و آسان چربی‌های شکمتان را آب و سایز دور کمرتان را کم کنید.

به گزارش شفاآنلاین، بسیاری از افراد از اضافه وزن و چاقی رنج می‌برند و به دنبال انواع و اقسام رژیم‌های لاغری<Slimming> هستند تا بتوانند زیبایی و تناسب اندام خود را به دست آورند.
 
ما به شما چهار نوشیدنی لاغر کننده معرفی می‌کنیم که می‌توانید با نوشیدن آنها سایزتان را کم کنید، البته باید توجه داشته باشید که هیچ فرمول معجزه آسایی وجود ندارد که بتواند یک‌شبه یا یک‌هفته‌ای سایز دور کمر شما را کم کند، اما برخی مواد غذایی و نوشیدنی‌ها به کاهش وزن و لاغری کمک می‌کند.

باید توجه داشت که رژیم غذایی سالم و تحرک بدنی در کاهش وزن بسیار حائز اهمیت است، اما مصرف برخی مواد غذایی یا نوشیدنی‌ها با حذف سموم به کاهش سایز دور کمر و لاغری کمک می‌کنند چرا که این نوشیدنی‌ها حاوی فیبر و آنتی اکسیدان هستند و به عملکرد دستگاه گوارش و نفخ ناشی از هضم آهسته غذا کمک می‌کند.

این چهار نوشیدنی افزون بر کاهش وزن حاوی مواد مغذی است و کالری زیادی ندارند.

نوشیدنی لاغری و تقویت کننده دستگاه گوارش

نوشیدنی آناناس لیمو و دانه‌های کتان به دلیل آنکه حاوی آنزیم‌ها، ویتامین C و اسید‌های آمینه است که به کاهش وزن و سایز دور کمر<Waist> کمک می‌کند همچنین عملکرد سیستم گوارش را بهبود می‌بخشد و از تجمع مایعات در شکم جلوگیری می‌کند.
 
مواد تشکیل دهنده
 تکه از آناناس
آب نصف لیمو
یک قاشق غذاخوری از دانه‌های کتان (۱۵ گرم)
یک لیوان آب (۲۰۰ میلی لیتر)
روش آماده سازی و طرز استفاده
 
آناناس را به قطعات کوچک خرد کنید و آن را داخل مخلوط کن بریزید؛  آب لیمو و دانه‌های کتان را به آن اضافه کنید برای آنکه این ترکیب بهتر مخلوط شود یک لیوان آب به آن اضافه کنید و آن را به خوبی در مخلوط کن هم بزنید تا نوشیدنی یک‌دستی به دست بیاید، بلافاصله پس از آماده شدن آن را بنوشید.
 
این نوشیدنی طبیعی حاوی آب مرکبات و سبزیجات بوده که به دفع مواد زائد ناشی از هضم غذا در روده کمک می‌کند و با تحریک حرکت روده و کاهش التهاب در از بین بردن یبوست موثر است.

مواد تشکیل دهنده
یک عدد گریپ فروت
سه عدد  پرتقال
یک اسلایس آناناس
پنج برگ اسفناج
روش آماده سازی و طرز استفاده
 
ابتدا آب مرکبات را بگیرید، سپس آناناس را به تکه‌های کوچک خرد کنید و آن را به همراه آب مرکبات در داخل مخلوط کن بریزید و برای ۲ دقیقه این ترکیبات را در مخلوط کن هم بزنید تا نوشیدنی کوچک کننده سایز دور کمر و ضد یبوست آماده شود. باید توجه داشته باشید که بلافاصله بعد از تهیه این نوشیدنی آن را بنوشید.
 
زنجبیل و خیار با بهبود عملکرد متابولیسم بدن شما به چربی سوزی کمک می‌کند و در کاهش چربی‌های دور شکم و سایز دور کمر موثر است
 
مواد تشکیل دهنده
۲ قاشق غذاخوری از ژل آلوئه ورا (۳۰ میلی لیتر)
یک کف جعفری
نصف خیار
یک قاشق زنجبیل
نصف لیوان آب (۱۰۰ میلی لیتر)
روش آماده سازی و طرز استفاده
 
همه ترکیبات را در مخلوط کن بریزید و خوب آن را به هم بزنید تا اسموتی یک‌دستی به دست بیاید و سپس آن را بلافاصله بنوشید.
 
آب ملون به کاهش سایز دور کمر شما کمک می‌کند؛ ملون و خیار دارای خواص دیورتیک هستند که از تجمع مایعات در بافت بدن جلوگیری می‌کنند و به دلیل آنکه حاوی آنتی اکسیدان هستند در لاغری تاثیر بسزایی دارند افزون بر این، این دو ماده غذایی به کنترل کلسترول و محافظت کبد بدن کمک می‌کنند.

مواد تشکیل دهنده
سه اسلایس ملون
آب نصف لیمو
یک عدد خیار
یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه (۵ گرم)
نصف لیوان آب (۱۰۰ میلی لیتر)
روش آماده سازی و دستورالعمل استفاده
 
ملون و خیار را خرد کنید و داخل مخلوط کن بریزید؛  آب لیمو،  زنجبیل و نصف لیوان آب را به آن اضافه کنید و پس از اینکه این مواد با یکدیگر مخلوط شدند، آن را بنوشید.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: