کد خبر: ۲۳۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۸ - 2019July 22
برای مراقبت از سلامت مثانه باید حداقل هر دو ماه یکبار، گام‌هایی برای سم‌زدایی این عضو بدن بردارید.مشکلات مثانه از جمله عفونت، بی‌اختیاری ادرار و بیش‌فعالی مثانه، سلامت را به‌طور مستقیم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد
شفا آنلاین>سلامت>مثانه یکی از حساس‌ترین اندام‌های بدن است و به‌هرگونه ویروس یا باکتری می‌تواند سریعا واکنش نشان دهد.برای مراقبت از سلامت مثانه <Bladder health>باید حداقل هر دو ماه یکبار، گام‌هایی برای سم‌زدایی این عضو بدن بردارید.

به گزارش شفا آنلاین:مشکلات مثانه از جمله عفونت، بی‌اختیاری ادرار و بیش‌فعالی مثانه، سلامت را به‌طور مستقیم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.با این حال بهترین گزینه‌ها برای پاکسازی مثانه از این قرارند:

آب کرفس
آب کرفس یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود مشکلات مثانه است.کرفس حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین C، آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبر است که سیستم‌ایمنی بدن را تقویت می‌کند و قادر به مبارزه با ویروس‌ها و باکتری‌ها است. آب کرفس یک دیورتیک و پاک‌کننده سموم است و هنگامی که آن را با معده خالی می‌نوشید، سبب تقویت دیواره‌های مثانه، کاهش التهاب و کاهش میزان رسوب کلسیم می‌شود.

مصرف آب بیشتر
مصرف آب برای حفظ یک سیستم ادراری سالم و بدون عفونت ضروری است. این مایع حیاتی، برای خروج ادرار کافی و کنترل التهاب موثر است و از بروز بیماری‌هایی مانند سیستیت یا عفونت مثانه پیشگیری می‌کند.با این حال از این نکته غافل نشوید که نوشیدن بیش از حد آب باعث افزایش کار مثانه شده و عملکرد آن را به خطر می‌اندازد.

هندوانه
مصرف هندوانه برای چند بار در هفته باعث پاکسازی مثانه از سموم ذخیره شده می‌شود.محتوای بالای آب و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در هندوانه منجر به دفع مایعات و ترکیبات اضافه می‌شود.

آنچه نباید مصرف کنید
برای داشتن یک دوره پاکسازی خوب با روش‌های ذکر شده بهتر است مصرف برخی مواد غذایی را حداقل به مدت 2 تا 3 روز از برنامه غذایی حذف کنید.از آنجای که این مواد غذایی باعث احتباس آب در بدن می‌شود بهتر است مصرف آنها را تا حد امکان کاهش دهید. این موادغذایی عبارتنداز: نمک، قهوه، محصولات لبنی، قند، نوشیدنی‌های شیرین، گوشت‌قرمز و مواد غذایی فراوری شده.خراسان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: