کد خبر: ۲۳۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۷ - ۳۰ تير ۱۳۹۸ - 2019July 21
داوطلبان پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی نسبت به انتخاب رشته/ محل و ورود اطلاعات در سایت اقدام کنند
شفاآنلاین>سلامت>حیدرزاده گفت: کارنامه علمی دستیاری دندانپزشکی در سایت سنجش پزشکی منتشر شد و انتخاب رشته تا پایان هفته ادامه دارد.

به گزارش شفاآنلاین،آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی ، با بیان اینکه کارنامه‌ و دفترچه اینترنتی انتخاب رشته/ محل  دستیاری دندانپزشکی سال ۹۸ منتشر شد، گفت:  مهلت انتخاب رشته آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی<Dentistry> سال ۹۸ تا پایان هفته ادامه دارد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به تعداد داوطلبان سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی اظهار کرد: ٢ هزار و ۶٣ نفر داوطلب در آزمون دستیاری دندانپزشکی ثبت نام کرده و از این تعداد هزار و ٢٣۴ نفر زن و ۸۲۹ داوطلب مرد بودند.

ظرفیت پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی
حیدرزاده گفت: در سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی یک هزار و ۶۲۵ نفر شرکت کرده اند و ۵۳۷ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و ۳۴۵ نفر پذیرش خواهند شد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: داوطلبان پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی نسبت به انتخاب رشته/ محل و ورود اطلاعات در سایت اقدام کنند.


حیدرزاده گفت: سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی ۲۳ تیر منتشر شد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به تاریخ برگزاری آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ اظهار کرد: داوطلبان سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی پنجشنبه ۶ تیرماه ۹۸ در دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران، اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، کرمان، مشهد، یزد و همدان به صورت سراسری با هم به رقابت پرداختند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: