کد خبر: ۲۳۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۸ - 2019July 21
اشتغال در حوزه پزشکی برای تمام پزشکان برطبق نیازهای جامعه وجود دارد اما متاسفانه برخی از پزشکان تمایلی به ماندگاری در مناطق محروم ندارند
شفا انلاین>سلامت>نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه پزشک عمومی در مناطق محروم حداقل ماهیانه ۱۲ میلیون درآمد دارد، گفت: فرصتهای اشتغال برای پزشکان عمومی  در مناطق محروم در نظر گرفته شده است اما برخی از پزشکان تمایلی به خدمت  در مناطق محروم ندارند.

به گزارش شفا آنلاین، سید راضی نوری درباره وضعیت    اشتغال در حوزه پزشکی گفت: اشتغال در حوزه پزشکی برای تمام پزشکان برطبق نیازهای جامعه وجود دارد اما متاسفانه  برخی از پزشکان تمایلی به ماندگاری در مناطق محروم ندارند.

برخی از پزشکان تنها علاقمند به خدمت در پایتخت وکلان شهرها هستند
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پزشکان بر طبق قسم نامه پزشکی که یاد کرده اند می بایست پایبند به خدمت در مناطق محروم کشور باشند تصریح کرد: متاسفانه برخی از پزشکان تنها علاقمند به خدمت در پایتخت و کلان شهرها هستند.

وی ادامه داد:  توزیع عادلانه پزشک  در مناطق مختلف کشور به عنوان یک اصل عدالت محور می بایست مدنظر قرار بگیرد  زیرا تمام اقشار جامعه می بایست،خدمات درمانی عادلانه و یکسان  در حوزه  بهداشت و درمان را دریافت کنند.

توزیع ناعادلانه پزشک  مساوی  با  تشدید  نابرابری های  درمانی  در  مناطق محروم 
نوری افزود:  توزیع  ناعادلانه  پزشک مساوی  با  تشدید  نابرابری های درمانی در مناطق محروم کشور است  و این در حالی است که برای افزایش خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان  الزامی است که پزشک برطبق نیازهای درمانی کشور به مناطق مختلف اعزام شود.

عضو کمیسیون کشاورزی آب  و منابع طبیعی مجلس  با بیان اینکه پزشک عمومی در مناطق محروم حداقل 12 میلیون ماهیانه  درآمد دارد یادآور شد: فرصتهای اشتغال برای پزشکان عمومی در مناطق محروم در نظر گرفته شده است اما برخی از پزشکان تمایلی به خدمت درمناطق محروم ندارند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: