کد خبر: ۲۳۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۸ - 2019July 21
سازمان نظام پزشکی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ایجاد یک بانک اطلاعاتی درست و مورد تایید حوزه پزشکی کرده و این بانک اطلاعات را در اختیار مردم قرار می‌دهد تا عموم مردم با اطمینان کامل بتوانند از اطلاعات این بانک سلامت برای رفع نیاز‌های خود در سطوح اولیه استفاده کافی را ببرند
شفاآنلاین>سلامت>سلیمی گفت: سازمان نظام پزشکی قصد راه‌اندازی بانک اطلاعاتی در حوزه سلامت ویژه استفاده مردم در سطوح اولیه دارد.

به گزارش شفاآنلاین،علیرضا سلیمی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ، اظهار کرد: آموزش همگانی سلامت<Health> یکی از موضوعات مهم محسوب می‌شود، زیرا بسیاری از افراد برای رفع بیماری خود به اینترنت مراجعه و سعی کرده یک روش درمانی را برای خود انتخاب کنند به همین دلیل آموزش همگانی سلامت بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: سازمان نظام پزشکی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ایجاد یک بانک اطلاعاتی درست و مورد تایید حوزه پزشکی کرده و این بانک اطلاعات را در اختیار مردم قرار می‌دهد تا عموم مردم با اطمینان کامل بتوانند از اطلاعات این بانک سلامت برای رفع نیاز‌های خود در سطوح اولیه استفاده کافی را ببرند.

سلیمی با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی در راستای ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر با مردم اقدام به تدوین بانک اطلاعاتی در حوزه سلامت کرده است، تاکید کرد: سازمان نظام پزشکی در حال بررسی گسترده است تا با ابزار‌های موجود بتواند اقدام به تولید محتوا در حوزه مسائل بهداشتی درمانی مردم کند و این کار با همکاری سازمان‌های مربوطه انجام می‌شود.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی بیان کرد: آموزش همگانی دارای ابعاد مختلفی است که یکی از آن‌ها موضوع سلامت است به طوری که سازمان نظام پزشکی در بخش‌های مختلف حوزه سلامت قصد تدوین محتوای آموزشی دارد که یکی از آن‌ها بررسی راه‌های پیشگیری از بروز بیماری‌های واگیر و غیر واگیر است.

وی گفت: آموزش همگانی سلامت می‌تواند باعث کاهش آمار مبتلایان به عارضه فشار خون<Blood> بالا و در نتیجه کاهش مرگ‌های زودرس در بین مردم شود از این رو سازمان نظام پزشکی به صورت جدی در زمینه آموزش عموم مردم در حوزه سلامت ورود کرده است.

سلیمی افزود: از مسائلی که سازمان نظام پزشکی با آن ارتباط دارد بحث امضای الکترونیکی در پرونده الکترونیک سلامت و خدماتی مانند سیستم‌های نوبت‌دهی است.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: