کد خبر: ۲۳۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۸ - 2019July 21
روغن نارگیل غنی از اسید‌های چرب، اسید‌های آمینه و آنتی اکسیدان هاست که به تقویت ناخن‌های شکننده کمک می‌کند و ترکیب آن با آب لیمو از بروز عفونت در ناخن‌ها جلوگیری می‌کند و با کمک این فرمول می‌توانید از شر لکه‌های زرد خلاص شوید
شفاآنلاین>سلامت>به کمک چند فرمول طبیعی می‌توانید ناخن‌هایی زیبا و محکم داشته باشید و دیگر با چالش شکستن ناخن مواجه نشوید.

به گزارش شفاآنلاین،بسیاری افراد از شکنندگی ناخن‌ رنج می‌برند و انواع و اقسام روغن‌ها و محصولات را امتحان می‌کنند اما نتیجه مطلوب را نمی‌گیرند.
 
شکنندگی ناخن دلایل مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به تغذیه<Nutrition> و عوامل محیطی اشاره کرد، محصولات بسیاری برای زیبایی و تقویت ناخن وجود دارند که از شکنندگی آن جلوگیری می‌کنند، علاوه بر رسیدگی موضعی به ناخن‌ها باید به تغذیه این عضو بدن نیز توجه داشت.
 
ما به شما ۵ فرمول طبیعی معرفی می‌کنیم که می‌توانید ناخن‌هایی محکم و زیبا داشته باشید.

ترکیبی برای تقویت و رفع لکه‌های زرد ناخن

روغن نارگیل غنی از اسید‌های چرب، اسید‌های آمینه و آنتی اکسیدان هاست که به تقویت ناخن‌های شکننده کمک می‌کند و ترکیب آن با آب لیمو از بروز عفونت در ناخن‌ها جلوگیری می‌کند و با کمک این فرمول می‌توانید از شر لکه‌های زرد خلاص شوید.
 
مواد تشکیل دهنده 

یک چهارم فنجان روغن نارگیل 
۵۰ گرم آب لیمو
 
روش آماده سازی و طرز استفاده

روغن نارگیل را کمی حرارت دهید، سپس آب لیمو را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید سپس ناخن‌هایتان را به مدت ۱۰ دقیقه در این فرمول قرار دهید، توصیه می‌شود که هر شب قبل از رفتن به رختخواب از این فرمول استفاده کنید.

فرمول طبیعی ضد قارچ ناخن

سرکه سیب یکی از بهترین فرمول‌های طبیعی برای زیبایی ناخن‌ها است و ترکیبات اسیدی آن در مبارزه با قارچ و جلوگیری از شکنندگی ناخن‌ها موثر است.
 
مواد تشکیل دهنده

یک چهارم فنجان سرکه سیب
یک چهارم فنجان آب

 روش آماده سازی و طرز استفاده

سرکه سیب و آب را با هم مخلوط کنید و ناخن‌هایتان را به مدت ۱۵ دقیقه در داخل آن قرار دهید تا به بهبود سلامت ناخن‌ها و زیبایی آن کمک کنید، توصیه می‌شود که از این فرمول ۳ بار در هفته استفاده کنید.
جلیل نژاد/
زیبایی ناخن با ویتامین E

به کمک یک ترکیب مرطوب کننده می‌توانید ناخن‌های خود را زیبا و از شکنندکی آن جلوگیری کنید چرا که در بسیاری از افراد ناخن به دلیل دهیدراته بودن یا نبود آب می‌شکند اما ترکیب روغن بادام و ویتامین E به بهبود پوست ناخن و زیبایی آن کمک می‌کند.
 
مواد تشکیل دهنده

یک چهارم فنجان روغن بادام
یک عدد کپسول ویتامین E

 روش آماده سازی و طرز استفاده

روغن بادام را با محتویات کپسول ویتامین E ترکیب کنید و ناخن‌هایتان را به مدت ۱۵ دقیقه داخل آن قرار دهید توصیه می‌شود برای نتیجه بهتر قبل از خوابیدن از این فرمول استفاده کنید.

فرمولی برای درخشش ناخن‌ها

نمک دریا به از بین بردن سلول‌های مرده پوست و صاف و درخشان بودن آن کمک می‌کند.

مواد تشکیل دهنده

دو قاشق غذا خوری نمک دریا 
سه قاشق غذا خوری روغن گندم

روش آماده سازی و طرز استفاده

نمک دریا را با روغن گندم را مخلوط کنید تا یک ماده خمیری به دست بیاید و به آرامی این ترکیب را به مدت ۳ تا ۵ دقیقه روی ناخن و پوست اطراف آن ماساژ دهید و اجازه دهید تا به مدت ۱۰ دقیقه باقی بماند سپس آن را بشویید و از این ترکیب به مدت ۲ تا ۳ بار در هفته استفاده کنید.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: