کد خبر: ۲۳۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۸ - 2019July 20
کودک ۶ ساله‌ای که تنها فرزند خانواده نیز بوده همراه والدینش از شهرستان برای شرکت در مراسم عروسی دخترعمویش به این باغ تالار آمده بود اما در ساعت پایانی مراسم در حالی که پدر و مادرش داخل سالن بودند وی به اتفاق کودکان دیگر در حال بازی در محوطه باغ بود که ناگهان به روی پل آهنی که روی آب نمای وسط باغ قرار داشت دوید
شفا آنلاین>حوادث> پسر 6 ساله که همراه پدر و مادرش برای شرکت در جشن عروسی یکی از بستگان به تالاری در غرب تهران رفته بود بر اثر برق گرفتگی جان باخت.ساعت یک بامداد جمعه مأموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران از وقوع حادثه‌ای در یک باغ تالار باخبر شده و برای بررسی ماجرا به محل اعزام شدند.

به گزارش شفا آنلاین:در تحقیقات اولیه مشخص شد کودک ۶ ساله‌ای که تنها فرزند خانواده نیز بوده همراه والدینش از شهرستان برای شرکت در مراسم عروسی دخترعمویش به این باغ تالار آمده بود اما در ساعت پایانی مراسم در حالی که پدر و مادرش داخل سالن بودند وی به اتفاق کودکان دیگر در حال بازی در محوطه باغ بود که ناگهان به روی پل آهنی که روی آب نمای وسط باغ قرار داشت دوید. از آنجا که روی پل با چمن مصنوعی پوشانده شده بود پسر کوچولو متوجه سیم‌های برقی که زیر پایش بود نشد.

با توجه به اینکه قسمتی از سیم برق اتصالی داشت به محض اینکه پای کودک با سیم برخورد کرد دچار برق گرفتگی شد و شدت جریان برق پسرک را به داخل آب نما پرتاب کرد و بلافاصله جان باخت.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای - جانشین پلیس پیشگیری پایتخت- با بیان این خبر گفت: با تأیید فوت کودک توسط عوامل اورژانس، موضوع به بازپرس ویژه قتل اعلام شد. با شکایت خانواده این کودک بلافاصله مسئولان تالار برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند و پرونده تحت رسیدگی است.

وی تأکید کرد: والدین در هر شرایطی مراقبت لازم از کودکان خود داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.ایران

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: