کد خبر: ۲۳۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۸ - 2019July 19
به نظر می رسد قسمتی از سیم اتصالی داشت که پای کودک با آن برخورد و منجر به برق گرفتگی او شد که به داخل آب نما پرتابش کرد که در همان محل جانش را از دست داد
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از فوت پسر بچه ۶ ساله ای در مراسم عروسی در باغ تالاری واقع در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح خبر بیان داشت: ساعت ۱ بامداد امروز حسب اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت کودکی در باغ تالاری ماموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص گردید کودک ۶ ساله ای که تک فرزند خانواده بوده همراه والدینش از یکی از استان ها برای شرکت در مراسم عروسی دختر عمویش به محل آمده بود و ساعت پایانی مراسم در حالی که پدر و مادرش داخل سالن بودند به اتفاق کودکان دیگر در حال بازی کردن در محوطه بود که دقایقی به تنهایی روی پل آهنی رفت که بر عرض آب نمای وسط باغ<Garden> قرار داشت و روی پل که با چمن مصنوعی پوشانده شده بود سیم های برقی نیز وجود داشت.

این مقام انتظامی افزود: به نظر می رسد قسمتی از سیم اتصالی داشت که پای کودک با آن برخورد و منجر به برق گرفتگی او شد که به داخل آب نما پرتابش کرد که در همان محل جانش را از دست داد.

جانشین پلیس پیشگیری ادامه داد: با تایید فوت کودک توسط عوامل اورژانس ، موضوع به نظر مقام محترم قضایی رسید که مسئولان تالار برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند و پرونده تحت رسیدگی است.

وی در خاتمه تاکید کرد: والدین در هر شرایطی مراقبت لازم از کودکان خود داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.ایلنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: