کد خبر: ۲۳۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۸ - 2019July 18
بخش های ویژه و دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته شده است
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (پنجشنبه) در سفر به غرب استان تهران، بخش‌های ویژه و دیالیز و همچنین کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه را افتتاح کرد.

به گزارش شفا آنلاین، بخش های ویژه و دیالیز(Dialysis) بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

این بخش ویژه دارای ۴ تخت فعال دیالیز، ۶ تخت CCU و ۴ تخت ICU است و برای تجهیز آن نیز ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

همچنین کلینیک ویژه تخصصی این بیمارستان در زمینی با مساحت ۷۴۸ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید. در این کلینیک ویژه ۱۳ متخصص و یک فوق تخصص مشغول به فعالیت هستند و برای تجهیز آن نیز ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

از بخش های این کلینیک می‌توان به بخش‌های بیماری‌های عفونی، گوش، حلق و بینی، دندانپزشکی، پوست و مو کلیه و مجاری ادراری، جراحی عمومی، روانپزشکی، داخلی، کودکان و نوزادان، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، قلب و عروق، اتاق عمل سرپایی، سونوگرافی و داروخانه اشاره کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: