کد خبر: ۲۳۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۸ - 2019July 16
مبنای خدمات درمانی و پرستاری در بیمارستان مکه مکرمه زائرمحور بوده و پرستاران این دوره‌های بازآموزی را در ادامه آموزش‌های ارائه شده در قالب دوره‌های ضمن‌خدمت سپری می‌کنند
شفاآنلاین>سلامت>مدیر پرستاری بیمارستان مرکز پزشکی هلال احمر در مکه گفت: دوره بازآموزی آشنایی با تجهیزات پزشکی در بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه مکرمه برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین ، عبداله ثقفی گفت: دوره بازآموزی آموزش آشنایی با تجهیزات پزشکی با همکاری مدیریت تجهیزات پزشکی بیمارستان<Hospital> برای ۳۰ نفر از کارکنان پرستاری بیمارستان برگزار شد.

وی با اشاره به وظایف دفتر پرستاری بیمارستان مرکز پزشکی در مکه اظهار کرد: بر اساس اصول مدیریت و با تکیه بر رعایت منشور حقوق مددجو مبتنی بر فرآیند پرستاری و استانداردهای مراقبتی یکی از وظایف ما مشارکت و همکاری در برنامه‌ریزی‌های آموزشی کارکنان و پرستاران است.

مدیر دفتر پرستاری بیمارستان مرکز پزشکی در مکه افزود: مبنای خدمات درمانی و پرستاری در بیمارستان مکه مکرمه زائرمحور بوده و پرستاران این دوره‌های بازآموزی را در ادامه آموزش‌های ارائه شده در قالب دوره‌های ضمن‌خدمت سپری می‌کنند.

وی با اشاره به استفاده از خدمات ۷۲ کادر پرستاری<Nursing> خبره و مجرب در حج امسال گفت: این کادر پرستاری باتجربه و متخصص در بیمارستان و ۵ درمانگاه مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه مکرمه همکاری دارند و از این تعداد ۶۰ پرستار باتجربه و ۱۲ پرستار سال اولی با مهارت‌های علمی بالا هستند.

دکتر ثقفی افزود: برگزاری ۵ دوره بازآموزی آموزشی کادر پرستاری بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در دستور کار قرار گرفته است و تمامی کادر پرستاری و درمانی در آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهتر و شایسته به زائران هستند.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: