کد خبر: ۲۳۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۸ - 2019July 16
در صورتی که در حین امدادرسانی نیرو‌های اورژانس حادثه دیگری رخ دهد نیازی به اطلاع رسانی با مرکز از سوی مردم وجود ندارد
شفاآنلاین>سلامت> سخنگوی سازمان اورژانس کشور از امدادرسانی بدون وقفه به مردم خبر داد و گفت: در صورتی که در حین امدادرسانی نیرو‌های اورژانس حادثه دیگری رخ دهد نیازی به اطلاع رسانی با مرکز از سوی مردم وجود ندارد.

به گزارش شفاآنلاین، برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی مطلبی انتقادی در مورد عملکرد اورژانس منتشر و ادعا کردند که خودروی اورژانس (آمبولانس) در زمان وقوع حادثه حضور داشته، اما امدادرسانی را به تماس تلفنی شهروندان به مرکز اورژانس و سپس دستور مرکز، منوط کرده بودند.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور ، با رد نکته فوق الذکر، اظهار کرد: در زمان حضور نیرو‌های اورژانس در محل حادثه اگر حادثه دیگری نیز رخ دهد به طور حتم نیرو‌های امدادی با اطلاع آن به مرکز، به آن نیز می‌توانند رسیدگی کنند.

تعللی در حضور نیرو‌های اورژانس در محل حادثه صورت نمی‌گیردسخنگوی سازمان اورژانس کشور با تاکید بر اینکه سازمان(Organization) اورژانس کشور بدون وقفه آماده امدادرسانی به مردم است، افزود: خوشبختانه زمان رسیدگی به حوادث و گزارش‌های مردمی در این حوزه از سوی اورژانس به حداقل زمان ممکن رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه در زمان وقوع حادثه تماس با اورژانس به حضور هر چه سریع‌تر نیرو‌های امدادی در محل می‌انجامد، اظهار کرد: تلاش بر این است که حضور در محل حادثه از سوی اورژانس(Emergency) بدون معطلی انجام شود.میزان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: