کد خبر: ۲۳۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۸ - 2019July 16
آقای نمکی از روزی که شما آمده اید وضعیت بهداشت و درمان کشور به هم ریخته است، مردمی که به دلیل مشکلات مالی امکان درمان خود را ندارند در بیمارستان ها تلف می شوند
شفاآنلاین>سلامت> نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هزینه های سنگین درمان گفت: مردمی که به دلیل مشکلات مالی امکان درمان خود را ندارند در بیمارستان ها تلف می شوند.

به گزارش شفاآنلاین، مهرداد لاهوتی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به وزیر بهداشت بیان کرد: آقای نمکی از روزی که شما آمده اید وضعیت بهداشت و درمان کشور به هم ریخته است، مردمی که به دلیل مشکلات(Difficulties) مالی امکان درمان خود را ندارند در بیمارستان ها تلف می شوند.

وی افزود: آنها قدرت مالی ندارند خود را درمان کنند، شما وزیر هستید و باید راهی پیدا کنید، اینکه سر جای خود بنشینید و بگویید من این وزارتخانه را با کمترین هزینه اداره می کنم، هنر نیست.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مرگ های(Deaths) خاموشی که امروز در کشور داریم به علت کوتاهی وزارتخانه شما است، شما باید راهی در این خصوص بیندیشید، ان‌شاءالله بتوانید پاسخی در خصوص اظهارات من بدهید.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: