کد خبر: ۲۳۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۸ - 2019July 16
مراکز درمانی دولتی ۴۵ روز فرصت دارند تا اسناد خود را به بیمه سلامت ارسال کنند و بر اساس قانون، این سازمان یک ماه فرصت دارد تا به وضعیت اسناد رسیدگی کند
شفا آنلاین>سلامت> مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: مطالبات سال ۹۷ داروخانه‌ها تا پایان آذر و مطالبات سال ۹۸ داروخانه‌ها <drug stores>تا ماه‌های فروردین و اردیبهشت امسال پرداخت شده است.

به گزارش  شفا آنلاین:به نقل ازسازمان بیمه سلامت، کوروش فرزین درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها افزود: مراکز درمانی دولتی ۴۵ روز فرصت دارند تا اسناد خود را به بیمه سلامت ارسال کنند و بر اساس قانون، این سازمان یک ماه فرصت دارد تا به وضعیت اسناد رسیدگی کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر علی الحساب ۷۰ درصد از مطالبات بیمارستان‌های دولتی در فروردین سال ۹۸ بدون بررسی اسناد پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران بیان کرد: داروخانه‌هایی که دربخش خصوصی داروهای بیماران خاص را تامین می‌کنند با مشکلاتی روبه‌رو هستند، اما مطالبات این بخش هم توسط بیمه سلامت تا پایان اردیبهشت پرداخت شده است؛ ضمن اینکه بخش قابل توجهی از داروهای بیماران خاص در استان تهران از طریق داروخانه‌های بیمارستان‌های خصوصی تامین می‌شود.

فرزین گفت: همچنین مطالبات فروردین ماه داروخانه‌ها و مراکز درمانی بخش بستری و سرپایی دولتی به صورت علی‌الحساب پرداخت شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: