کد خبر: ۲۳۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ - 2019July 14
سیب زمینی دارای خواص ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی بوده و در حذف سموم از بدن مفید است، افزون بر اینها پوست سیب زمینی برای درمان علائم دیابت، کاهش فشار خون، بهبود زخم و تنظیم حرکات روده مناسب است
شفاآنلاین>سلامت>با فرمول های طبیعی از پوست سیب زمینی می توانید به دفع سنگ کلیه، درمان شوره سر و از بین بردن لک پوست کمک کنید.

به گزارش شفاآنلاین، جالب است بدانید پوست سیب زمینی دارای مواد مغذی متعددی است که می تواند در زیبایی پوست پوست مفید باشد.
پوست سیب زمینی حاوی کلسیم، پتاسیم، تیامین، ویتامین C، آهن و الیاف رژیمی است و به  کاهش کلسترول بد (LDL) بدن به ویژه برای افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی مفید است.

سیب زمینی<potato> دارای خواص ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی بوده و در حذف سموم از بدن مفید است، افزون بر اینها پوست سیب زمینی برای درمان علائم دیابت، کاهش فشار خون، بهبود زخم و تنظیم حرکات روده مناسب است.

پوست سیب زمینی به از بین بردن شوره سر، لک، کک و مک و تقویت و درخشش مو کمک می کند و حتی حلقه های سیاه و پف دور چشم را از بین می برد و در زیبایی پوست های چرب تاثیرگذار است.

چای برای بهبود گردش خون و کاهش تورم
مواد تشکیل دهنده

2 عدد سیب زمینی

چهارفنجان آب (1 لیتر)

دستورالعمل آماده سازی و طرز استفاده

 سیب زمینی را به طور کامل بشویید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ آلودگی روی پوست سیب زمینی وجود ندارد.

آب را در یک کتری بریزید زمانی که جوشید 2 عدد سیب زمینی را در داخل آن بریزید و صبر کنید تا سیب زمینی نرم شود و سپس این نوشیدنی را روزی یک تا 2 دو بار آب بخورید.

فرمولی با پوست سیب زمینی برای درمان شوره سر
مواد تشکیل دهنده

پوست 4 کیلوگرم سیب زمینی
20 قطره ید (14 میلی لیتر)
آب  2 عدد لیمو
چهار فنجان آب (1 لیتر)
دستورالعمل آماده سازی و طرز استفاده

آب را در یک ظرف بریزید و هنگامی که آب به جوش آمد، پوست سیب زمینی را به آن اضافه کنید و اجازه دهید تا برای مدت 15 دقیقه بجوشد، سپس ان فشار دهید تا عصاره حاصل خارج شود.

قطره ید و آب لیمو را  به عصاره حاصل اضافه کنید پس از شست و شوی موها این محلول را به روی موهایتان بریزد، این فرمول به رفع شوره سر شما کمک می کند.

فرمولی طبیعی برای درمان سنگ کلیه
مواد تشکیل دهنده

پنج عدد سیب زمینی
چهار فنجان آب (1 لیتر)
دستورالعمل آماده سازی و طرز استفاده

سیب زمینی ها  را کاملا بشویید و یک شب تا صبح سیب زمینی ها را در آب بخیسانید و صبح روز بعد آنها را از آب خارج کنید و سه بار در روز یا هر زمان که احساس تشنگی می کنید، این نوشیدنی را بنوشید، این نوشیدنی با اثر دیورتیک به از بین بردن یا جلوگیری از سنگ کلیه کمک خواهد کرد.

ماسک برای کاهش لکه های پوست
مواد تشکیل دهنده

2 فنجان شیر (500 میلی لیتر)
یک  لیوان ماست ساده (200 میلی لیتر)
یک قاشق چای خوری زردچوبه (5 گرم)
پنج عدد سیب زمینی که پوستشان تمیز شده است.
دستورالعمل آماده سازی و طرز استفاده

سیب زمینی و شیر را در کاسه بریزید و اجازه دهید تا 2 ساعت سیب زمینی درون ان باقی بماند، بعد از دو ساعت، کمی ماست به آن اضافه کنید و بگذارید یک شب باقی بماند و صبح روز بعد، یک قاشق چای خوری زردچوبه به آن اضافه و ترکیب راه خوب هم بزنید تا یک ماده کرمی ماند به وجود آید و آن را به پوست خود اعمال کنید و اجازه دهید برای نیم ساعت  باقی بماند وسپس پوستتان را شستشو دهید واین فرمول را حداقل سه بار در هفته تکرار کنید.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: