کد خبر: ۲۳۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۸ - 2019July 09
با وجود اینکه تعرفه‌های پزشکان منصفانه تعیین نشده است اما سازمان نظام پزشکی به همه آنها اعلام کرده است که رعایت قانون در زمینه دریافت حق ویزیت توسط همه پزشکان الزامی است
شفا آنلاین>سلامت>معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: با وجود اینکه تعرفه‌های پزشکان منصفانه تعیین نشده است اما سازمان نظام پزشکی به همه آنها اعلام کرده است که رعایت قانون در زمینه دریافت حق ویزیت توسط همه پزشکان الزامی است.

به گزارش شفا آنلاین، محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی درخصوص «عدم رعایت تعرفه ویزیت پزشکان» توضیح داد: با وجود اینکه تعرفه‌های پزشکان منصفانه تعیین نشده است اما سازمان نظام پزشکی(Medical System) به همه آنها اعلام کرده است که رعایت قانون در زمینه دریافت حق ویزیت توسط همه پزشکان الزامی است.

وی افزود: تمام پزشکان باید قانون را رعایت کنند و تفاوتی ندارد که ویزیت بیماران در بیمارستان یا در مطب شخصی انجام شود.

جهانگیری در ادامه بر رعایت تعرفه مصوب توسط مطب‌ها و بیمارستان‌ها تأکید کرد.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی توضیح داد: مردم جامعه در صورت مشاهده هرگونه تخلف با مراجعه به معاونین درمان دانشگاه ها می توانند تخلفات را گزارش دهند تا به این موضوع رسیدگی شود.

جهانگیری در ادامه توضیح داد: حق ویزیت پزشکان عمومی ۲۷هزار تومان و حق ویزیت پزشکان متخصص ۴۱ هزار تومان تعیین شده است.

وی با انتقاد از وضعیت تعرفه‌های پزشکی گفت: با توجه به هزینه‌های مطب پزشکان این مقدار حق ویزیت در حالی تعیین شده که پزشک در مطب با هزینه‌های زیادی از جمله پرداخت حقوق منشی، اجاره بها و مالیات مواجه است.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ادامه داد: در یک مطب چشم پزشکی حدود یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است ولی ویزیت آن تنها ۴۱ هزار تومان تعیین شده که این تعرفه‌ عادلانه نیست.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: