کد خبر: ۲۳۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۸ - 2019June 27
اخیرا تعدادی از همراهان بیمار با مراجعه به دفتر انتظامات بیمارستان شهید رجائی در خصوص سرقت اموالشان در ساعت ملاقات در بیمارستان شکایت داشتند
شفا آنلاین>سلامت>فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از دستگیری 2 خواهر سارق که در ساعت ملاقات با حضور در بخش زنان بیمارستان قلب شهید رجایی تهران از همراهان بیمار سرقت می کردند، خبر داد.
 
به گزارش شفا آنلاین، سرهنگ "رضا جنتی" در تشریح این خبر، بیان داشت: اخیرا تعدادی از همراهان بیمار با مراجعه به دفتر انتظامات بیمارستان شهید رجائی در خصوص سرقت اموالشان در ساعت ملاقات در بیمارستان شکایت داشتند.

وی با بیان اینکه سرقت ها در بخش زنان اتفاق افتاده بود، ظن ماموران مبنی بر اینکه سارق یا سارقان زن هستند، قوت گرفت ، ادامه داد: در تحقیقات میدانی چهره 2 جیب بر زن حرفه ای که به تازگی از زندان آزاد شده اند، مورد شناسایی قرار گرفت و تصویر از متهمان در اختیار ماموران انتظامی بیمارستان شهید رحائی قرار داده شد.

وی گفت: ماموران بیمارستان ضمن کنترل تردد افراد عبوری به بیمارستان هر 2 سارق را در حیاط بیمارستان مورد شناسایی قرار دادند و موفق شدند هر 2 سارق را دستگیر و به دفتر پلیس منتقل کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: هر 2 سارق به جرم ارتکابی اعتراف و در بازرسی از کیف همراهشان مبلغ 2 میلیون تومان وجه نقد کشف شد.

سرهنگ جنتی افزود: متهمان برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری 145 منتقل شدند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: