کد خبر: ۲۳۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۸ - 2019June 27
متن پیام قدردانی دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رییس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی از رییس کل سازمان نظام پزشکی به دلیل همراهی در استقرار پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان قدردانی کرد.

به گزارش شفا آنلاین، متن پیام قدردانی دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رییس کل سازمان نظام پزشکی(Medical System) جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر ظفرقندی
رییس کل محترم سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛با لطف پروردگار و حمایت مشفقانه حضرتعالی، خوشبختانه استقرار پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان به سرانجام رسید. این سرمایه گذاری زیربنائی، گذرگاهی مهم و اساسی برای ورود ارکان اصلی نظام سلامت همچون پزشک خانواده، سیستم ارجاع و راهنماهای بالینی(Clinical guides) است که در قوانین بالادستی نیز بارها بدان اشاره شده و مغفول مانده بود که اثرات مستمر و مفیدی بر نظام ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و همچنین هزینه کرد مطلوب منابع این بخش خواهد داشت .

ضمن سپاسگزاری از آن برادر ارجمند و همکاران بزرگوارتان که ما را یاری فرمودند، امید است توفیق همراهی و راهنمائی پایدار آن مجموعه ذی قیمت را در ادامه راه داشته باشیم.
تندرستی و کامیابی جنابعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: