کد خبر: ۲۳۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۸ - 2019June 26
ارتعاشات تلفن همراه روی کودکان تاثیر می‌گذارد و محققان دریافتند که استفاده از تلفن همراه در دوران بارداری می‌تواند روی رفتار کودکان تاثیر گذار باشد
شفاآنلاین>سلامت>استفاده از تلفن همراه در دوران بارداری مضرات بسیاری دارد و می‌تواند عوارض جبران ناپذیری را برای کودکان به بار بیاورد.

به گزارش شفاآنلاین، در کنار مضرات متعدد استفاده از تلفن‌های همراه برای بزرگسالان،‌ این وسیله کوچک اما پر حاشیه می‌توانند اثراتی نامناسب بر سلامت نوزادان داشته باشد،‌ به همین دلیل اغلب متخصصان به مادران باردار توصیه می‌کنند در دوران بارداری<Pregnancy> به سراغ تلفن‌های همراه خود نرفته و تا حد امکان از آن فاصله بگیرند زیرا این وسیله سلامت جنین را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

تحقیقات مختلف نشان داده است ارتعاشات تلفن همراه روی کودکان تاثیر می‌گذارد و محققان دریافتند که استفاده از تلفن همراه در دوران بارداری می‌تواند روی رفتار کودکان تاثیر گذار باشد.

کودکانی حساس نتیجه استفاده از تلفن همراه در دوران بارداری
متخصصان تشخیص داده‌اند که استفاده از تلفن همراه روی مغز کودکان تاثیر می‌گذارد و مادرانی که در هنگام بارداری از تلفن همراه استفاده کرده‌اند کودکانی با رفتار حساس‌تر دارند.

استفاده از تلفن همراه سبب عقب ماندگی ذهنی می‌شود
همچنین آنها می‌گویند اشعه‌های موبایل می‌توانند روی ساختار بدن جنین تاثیر گذار باشند و سبب ایجاد نقایص جسمانی و عقب ماندگی ذهنی در کودکان شوند.

اشعه تلفن همراه منجر به بیش فعالی می‌شود
تاثیر اشعه موبایل آنقدر زیاد است که تا بزرگسالی اثرات مخرب خود را نشان می‌دهد و می‌تواند سبب بروز اختلالات روحی و روانی و بیش فعالی کودکان شود از جمله دلایلی که منجرز به بیماری بیش فعالی و اتیسم می‌شود اشعه‌های مضر تلفن‌های همراه هستند .

کودکانی که دچار اختلالات روانی می‌شوند
بر اساس تحقیقات انجام گرفته حدود نیمی از کودکانی که مادران آنها هنگام بارداری از تلفن همراه استفاده کرده‌اند نسبت به دیگر کودکان اختلالات ذهنی و روانی بیشتری دارند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: