کد خبر: ۲۳۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۸ - 2019June 26
سازمان نظام پزشکی اطلاعات پزشکان را در اختیار فرد یا گروه خاصی برای تبلیغات نفروخته و نداده است، این مسئله را با قدرت تکذیب می‌کنم
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: ارسال پیامک تبلیغاتی و ازدواج پزشکان از سوی سازمان نظام پزشکی را تکذیب می‌کنم.

به گزارش شفا آنلاین:نظام پزشکی اطلاعات یا شماره موبایل پزشکان را در اختیار افراد یا شرکت‌هایی نمی‌گذاردمحمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی درباره ارسال پیامک معرفی پزشکان به هم برای ازدواج توسط شرکت‌های خصوصی اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی به هیچ عنوان اطلاعات شخصی پزشکان<Physician's personal information> را به فرد یا گروهی نمی‌دهد، ممکن است برخی از شرکت‌ها یا انجمن‌ها شماره‌ پزشکان را از سالیان قبل در اختیار داشته باشند و شماره و اطلاعات را در اختیار دیگر شرکت‌ها قرار دهند.

شماره پزشکان را به کسی نفروخته‌ایم
وی ادامه داد: سازمان نظام پزشکی اطلاعات پزشکان را در اختیار فرد یا گروه خاصی برای تبلیغات نفروخته و نداده است، این مسئله را با قدرت تکذیب می‌کنم.

جهانگیری تاکید کرد: ارسال پیامک  تبلیغاتی به پزشکان از طریق سامانه شرکت‌های تبلیغاتی انجام می‌شود و سازمان نظام پزشکی در این امر دخیل نیست.
 
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی افزود: تعدادی افراد سودجو با در اختیار داشتن شماره‌ها اقدام به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و مسائل دیگر کرده‌اند که سازمان نظام پزشکی به هیچ عنوان موافق این کار نیست.

وی بیان کرد: ارسال پیامک برای ازدواج پزشکان با یکدیگر نیز از طرف افرادی سودجو و فرصت طلب انجام می‌شود و سازمان نظام پزشکی هیچگونه ارتباطی با این امر ندارد.

جهانگیری گفت: برخی از شرکت‌ها دارای شبکه خصوصی است که از طریق آن پیام‌های تبلیغاتی ارسال می‌کنند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: