کد خبر: ۲۳۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۸ - 2019June 24
با اجرایی شدن پرونده الکترونیک سلامت ما از خدمات تکراری جلوگیری می‌کنیم؛ به عنوان مثال ممکن است فردی در یک روز به چهار پزشک مراجعه کند و هر پزشک یک دستور دارویی و تشخیصی تجویز کند که این هزینه‌های نظام سلامت را بالا می‌برد، اما به کمک پرونده الکترونیک سلامت می‌توان از خدمات اضافی جلوگیری و هزینه‌ها را کنترل کرد
شفا آنلاین>سلامت>مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی از افتتاح رسمی پرونده الکترونیک سلامت در روز سه شنبه چهارم تیر ماه خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین:پرونده الکترونیک سلامت فردا به طور رسمی رونمایی می شود محمد آسایی اردکانی مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی از رونمایی رسمی از پرونده الکترونیک سلامت خبر داد و گفت: فردا از پرونده الکترونیک سلامت <Electronic Health Record>با حضور وزیر بهداشت رونمایی می‌شود و از فردا این پرونده در سراسر کشور اجرایی خواهد شد؛ همه ایرانیان می‌توانند از پرونده الکترونیک سلامت خود استفاده کنند.
 
وی ادامه داد: مبتلایان به بیماری‌های واگیر و غیر واگیر با پرونده الکترونیک سلامت مورد رصد و پایش قرار می‌گیرند و تمام خدمات و هزینه‌های درمان بیماری در پرونده الکترونیک سلامت ثبت می‌شود.
 
مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی اظهار کرد: با اجرایی شدن پرونده الکترونیک سلامت ما از خدمات تکراری جلوگیری می‌کنیم؛ به عنوان مثال ممکن است فردی در یک روز به چهار پزشک مراجعه کند و هر پزشک یک دستور دارویی و تشخیصی تجویز کند که این هزینه‌های نظام سلامت را بالا می‌برد، اما به کمک پرونده الکترونیک سلامت می‌توان از خدمات اضافی جلوگیری و هزینه‌ها را کنترل کرد.

آسایی بیان کرد: پرونده الکترونیک سلامت موجب صرفه جویی منابع زیادی در حوزه سلامت می‌شود، اما استفاده از این پرونده مشارکت مردم بخش خصوصی و همه بخش‌های خدمت‌رسان در حوزه سلامت را می‌طلبد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: