کد خبر: ۲۳۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۸ - 2019June 22
در این دیدار دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به دکتر عزیزی مدیر کل سازمان انتقال خون استان سمنان، برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد و توفیق روزافزون وی را در مسیر خدمت رسانی به مردم از درگاه ایزد منان خواستار شد
شفا آنلاین>سلامت> دکتر عزیزی مدیر کل جدید سازمان انتقال خون استان سمنان با دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در دفتر رئیس دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش شفا آنلاین، در این دیدار دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به دکتر عزیزی مدیر کل سازمان انتقال خون استان سمنان، برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد و توفیق روزافزون وی را در مسیر خدمت رسانی به مردم از درگاه ایزد منان خواستار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان داشت: امیدوارم با انتصاب شما به عنوان مدیر کل جدید سازمان انتقال خون استان بیش از پیش شاهد تعاملات و همکاری هایی بین این دو سازمان باشیم و لازم است در زمینه ایجاد بستری مناسب برای افزایش سطح تعاملات تلاش نماییم.

دکتر دانائی برگزاری نشست های مشورتی در این حوزه را بسیار مهم و تأثیرگزار دانست و بر استمرار برگزاری این نشست ها تاکید نمود.

مدیر کل سازمان انتقال خون استان سمنان ضمن قدردانی از عملکرد مثبت دانشگاه در استان علوم پزشکی استان سمنان، بیان کرد: در راستای پاسخگویی بهتر به داوطلبان و ارائه خدمات بیشتر به نیازمندان دریافت خون، خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این حوزه هستیم.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و مدیر کل سازمان انتقال خون استان سمنان پیرامون راه های همکاری بیشتر فی ما بین سازمان انتقال خون  و این دانشگاه را مورد بررسی قرار دادند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: