کد خبر: ۲۳۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 19
گرانی پوشک و داروهای مورد نیاز در حوزه کودکان به هر دلیلی که باشد، نباید گریبان خانواده ها را بگیرد بنابراین دولت باید چتر حمایتی اش را بر سر تامین دارو در حوزه کودکان بگستراند
شفا آنلاین>سلامت>نماینده مردم درمجلس دهم با بیان اینکه رمز گشایی از معمای کمیابی برخی شیرخشک ها در داروخانه  های کشورنیازمند واکاوی و بررسی است،گفت: پایان کمبود شیرخشک <Lack of milk>خاص در کشوربا میدان دادن به شرکت های دانش بنیان امکان پذیراست.

به گزارش شفا آنلاین:اصغرسلیمی درباره وضعیت  کمیابی برخی از شیر خشک های خاص برای کودکان،گفت: شکی نیست که ما در مقطعی  به شدت  با کمبود شیرخشک در حوزه کودکان روبرو شده ایم که این مسئله در  حوزه بهداشت ودرمان برای ما یک نکته بسیارمنفی تلقی می شود زیرا کمبود شیر خشک در  حوزه کودکان اثرات بسیار منفی برای ما  در برخواهد داشت.

میدان  دادن به شرکت های دانش بنیان راهکار اساسی برای خروج  از کسری  شیر خشک
نماینده مردم سمیرم در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میدان  دادن به شرکت های دانش بنیان راهکاراساسی برای خروج  از کسری  شیر خشک خاص  در کشور  است تصریح کرد:  خودکفایی در  تولید دارو و شیر خشک های خاص برای کودکان در سال 98 در اولویت قرار بگیرد.

 وی ادامه  داد: تامین دارو  در کشور  باید توسعه مند تر از گذشته  شود تابطور مثال والدین کودکان برای تهیه، شیر خشک مجبور نشوند، به داروخانه های متعدد مراجعه کنند.

 سلیمی افزود:  گرانی پوشک  و داروهای مورد نیاز در حوزه کودکان به هر دلیلی که  باشد، نباید گریبان خانواده ها را بگیرد  بنابراین دولت باید  چتر حمایتی اش را بر سر تامین دارو در  حوزه کودکان بگستراند.

رمز گشایی از معمای کمیابی برخی شیرخشک ها  در داروخانه نیازمند واکاوی  و بررسی
سخنگوی کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس  با بیان اینکه رمز گشایی از معمای کمیابی برخی شیرخشک ها  در داروخانه نیازمند واکاوی  و بررسی است یادآورشد:  پایان کمبود شیرخشک خاص در کشور با میدان دادن به شرکت های دانش بنیان امکان  پذیر است./خانه ملت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: