کد خبر: ۲۳۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 16
تامین دارو برای بیمار سرطانی باید در اولویت درمان در حوزه بهداشت ودرمان قرار بگیرد زیرا بیماری که مبتلا به بیماری سرطان شده است، نباید دغدغه ای تامین دارو را داشته باشد
شف آنلاین>سلامت>نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه دارو برای بیماری‌های مزمن و سرطانی درکشور رایگان شود،گفت:دولت جور هزینه های درمان بیماران سرطانی رابکشد زیرا حال اقتصادی بیماران خوب نیست .

به گزارش شفا آنلاین، اصغر سلیمی درباره وضعیت تامین  دارو برای بیمار سرطانی، گفت:  تامین دارو برای بیمار سرطانی باید در اولویت درمان در حوزه بهداشت  ودرمان  قرار بگیرد زیرا بیماری که مبتلا به بیماری سرطان شده است، نباید دغدغه ای تامین دارو را داشته باشد اما متاسفانه بیماران به شدت برای تامین دارو با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

حمایت بیمه‌ها از بیماران سرطانی ناچیز است
نماینده مردم سمیرم در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  گرانی قیمت دارو ،بیمار سرطانی را  وارد بحران   درمان میکند تصریح کرد:  سهم بیمه ها  در قبال  ارائه  خدمات  دارویی  به بیماران سرطانی بسیار ناچیز است.

دولت جور هزینه های درمان بیماران سرطانی را بکشد
سلیمی افزود : دولت جور هزینه های درمان بیماران سرطانی را بکشد، حال اقتصادی  بیماران خوب نیست بنابراین می بایست نگاه ویژه به  تامین دارو به حوزه بهداشت ودرمان داشت و این در  حالی است که  مردم برای تهیه دارو  می بایست در داروخانه های دولتی در انتظار بنشینند.

حمایت کمرنگ دفترچه درمانی از داروهای شیمی درمانی به ضرر  بیماران
سخنگوی کمیسیون شوراها  وامور داخلی مجلس با بیان اینکه دارو برای بیماری‌های  مزمن و سرطانی  درکشور رایگان شود یادآورشد:  حمایت کمرنگ دفترچه درمانی از داروهای شیمی درمانی(Chemotherapy)، بیماران را وارد چالش کرده  است و این در حالی است که طمع تلخ گرانی  دارو  بیماران سرطانی   را برای طی پروسه درمان در تنگنا قرارداده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: