کد خبر: ۲۳۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 13
پرتقال هم همانند لیمو ترش از ویتامین C خوبی تشکیل شده است و این میوه سبب می‌شود تا بافت پوست صورت تغییر کند، ماساژ دادن پوست صورت به کمک پرتقال سبب جلوگیری از افتادگی پوست و پیری زود رس می‌شود
شفاآنلاین>سلامت>به کمک برخی از مواد غذایی از جمله میوه‌هایی که سرشار ویتامین هستند می‌توان پوست صورت را به راحتی از هر گونه لک پاک کرد.

به گزارش شفاآنلاین، ایجاد لک روی پوست و صورت عارضه‌ای است که تمام مردم از آن فرار می‌کنند و به دنبال ماسک‌های مقوی و درمان‌هایی را می‌گردند تا به واسطه آن بتوانند پوست<Skin> صورتشان را عاری از هرگونه لک کنند.

به کمک داشتن رژیم غذایی مناسب می‌توان پوستی سالم و به شفاف را برای خود به وجود آورد در اینجا به معرفی برخی از مواد غذایی مناسبی که می‌توانند برای شما مفید باشند و پوست صورتتان را شفاف کنند می‌پردازیم.

موز

موز سرشار از منیزیم، پتاسیم و آهن است علاوه بر آن این میوه دارای ویتامین‌ها A، B و E است که می‌تواند نقش یک عامل ضد پیری را بازی کند، برای از بین بردن لک‌های صورت می‌توانیم یک موز را له کرده و آن را به صورت ماسک روی پوست و صورت خود قرار دهید.

کیوی

کیوی دارای مواد معدنی و ویتامین‌های مفید بسیار زیادی است، ویتامین‌های به کار رفته در میوه کیوی سبب از بین بردن انواع لک‌های صورت می‌شود و به همین دلیل است که اغلب پزشکان تغذیه کیوی را در برنامه غذایی آنهایی که می‌خواهند پوستی شفاف داشته باشند، قرار می‌دهد.

لیمو

لیمو ترش یکی از ماده‌های اصلی و تشکیل دهنده انواع ماسک‌های صورت است، این میوه که به راحتی در دسترس تمام افراد قرار می‌گیرد و می‌توان آن را از تمام میوه فروشی‌ها تهیه کرد سرشار از ویتامین C است.

برای آنکه پوستی سالم و عاری از هر گونه لک داشته باشید می‌توانید هر روز صبح یک قاشق غذا خوری عسل را با یک عدد لیمو مخلوط کرده و پوست صورتتان  را با این محلول بشورید؛  خواص لیمو همچنین علاوه بر آنکه به از بین رفتن لک‌های پوستی عمل می‌کند سبب سفت شدن و لایه برداری از پوست هم می‌شود.

پرتقال

پرتقال هم همانند لیمو ترش از ویتامین C خوبی تشکیل شده است و این میوه سبب می‌شود تا بافت پوست صورت تغییر کند، ماساژ دادن پوست صورت به کمک پرتقال سبب جلوگیری از افتادگی پوست و پیری زود رس می‌شود.

پرتقال را هم می‌تواند به صورت طبیعی روی پوست خود قرار داد و هم می‌توان آن را با ماسک‌های مختلف دیگر مخلوط کرد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: