کد خبر: ۲۳۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 13
دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش بزشکی در حکمی دکتر سیداحمد هاشمی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی منصوب کرد
شفاآنلاین>سلامت> دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش بزشکی در حکمی دکتر سیداحمد هاشمی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی منصوب کرد.

 به گزارش شفاآنلاین، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سیداحمد هاشمی

استادیار محترم دانشگاه علوم پزشکی(medical) و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی

به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی منصوب مي شويد تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمایید.

 امید است با اتکال به خداوند منان در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

همچنین وزیر بهداشت (Health)در پیامی از خدمات دکتر علی حق بین در طول تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تقدیر کرد.

 متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر علی حق بین
  
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر وشایسته شما در مدت تصدی مسولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: