کد خبر: ۲۳۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 12
توته روایتگر تلاش دختری است که در گیر و دار جنگ و نابودی در سرزمینش، به تنهایی برای برپایی صلح تلاش میکند.
شفا آنلاین>اجتماعی>فیلم کوتاه توته نوشته میلاد انجمنی و به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام احمدی، اثری سورئال با موضوعی ضد جنگ است.

به گزارش شفا آنلاین:توته روایتگر تلاش دختری است که در گیر و دار جنگ و نابودی در سرزمینش، به تنهایی برای برپایی صلح تلاش میکند.

به گفته ی کارگردان اثر" انتخاب این موضوع سعی گروه سازنده را در بیان این واقعیت به نمایش میگذارد که تنها یک دهم از هزینه هایی که صرف جنگ و آتش افروزی در دنیا می شود کافی است تا فقر را در تمامی دنیا ریشه کن کرد و هیچ چیز کثیف تر از بازی جنگ نیست".

بازیگران فیلم کوتاه توته کیهان ملکی، ثمره جوهرچی، آريا ذوالفقاري،راضيه بهرامي ،شیوا شعبانی،امير محمدي و رضااسماعیلی هستند. از دیگر عوامل این پروژه میتوان مدیر فیلمبرداری آرش سیفی،صدابردار محمد زمان ثانی ،مدیر تولید سهیل طلایی،طراح گریم :صادق مشهدی، طراح صحنه ؛ لباس و برنامه ریز پروا نریمانی، تدوینگران افشین شاهویردی و الهام احمدی،طراحی و صداگذاری شهرام کیور، عکاس:امیر فصیحی
منشی صحنه افسانه نژاد مراد را ذکر کرد.
به نقل از نگار امیری مدیر روابط عمومی این اثر، با توجه به موضوع جهان شمول ضد جنگ این کار و با توجه به تاکید بر صلح جهانی، با پایان مراحل انتهایی تدوین و اصلاح رنگ، فیلم کوتاه  توته راهی توزیع و پخش برای جشنواره های داخلی و خارجی خواهد شد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: