کد خبر: ۲۳۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 11
اکثر داورهای تولید داخل این بیماران تحت پوشش بیمه قرار گرفته و وزارت بهداشت به افرادی که در سامانه بیماران خاص ثبت‌نام کرده باشند، بسته خدمتی ارائه می‌کنند
شفا آنلاین>سلامت>معاون مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت سقفی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به MS تعیین نکرده و تمام توان خود را برای کاهش هزینه‌های این بیماران به کار گرفته است.

به گزارش شفا آنلاین:جمشید کرمانچی معاون مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت  در خصوص برنامه وزارت بهداشت برای ارائه خدمات درمانی <health Service>و تشخیصی به بیماران مبتلا به گفت: رویکرد اصلی ما در قبال این بیماران در ابتدا دسترسی آسان این افراد به دریافت خدمات درمانی است. در همین راستا ابلاغیه‌ای به ۶۴ دانشگاه در سراسر کشور ارائه شد تا به تمام بیماران مبتلا به MS خدمات ارائه کنند.


وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: در زمینه کیفیت خدمات درمانی نیز دستورالعمل‌هایی تهیه شده تا خدمت استاندارد به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیماران ارائه شود. همچنین با تلاش‌های صورت‌گرفته دستورالعمل ارائه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد.

کرمانچی با بیان این‌که وزارت بهداشت در زمینه پوشش هزینه‌های بیماران MS قدم‌هایی برداشته است، گفت: اکثر داورهای تولید داخل این بیماران تحت پوشش بیمه قرار گرفته و وزارت بهداشت به افرادی که در سامانه بیماران خاص ثبت‌نام کرده باشند، بسته خدمتی ارائه می‌کنند.

معاون مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بسته خدمتی اقدامات تشخیصی مانند MRI، مشاوره پزشکی، چشم‌پزشکی، توانبخشی، اورولوژی و خدمات دندانپزشکی در نظر گرفته شده است.

وی در پایان افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: وزارت بهداشت سقفی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به MS تعیین نکرده و تمام توان خود را برای کاهش هزینه‌های این بیماران به کار گرفته است.فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: